• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hulp bij verwerking enquête gevraagd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel84

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2008
Berichten
5
Geachte,

Voor mijn thesis heb ik een enquête afgenomen. Deze is in een excel sheet gegoten maar als leek betreffende statistieken zit ik eigenlijk nogal vast met de verwerking.

Ik zou alles graag in een spss sheet krijgen maar weet als leek niet zo goed hoe ik dat op kan lossen. Is er iemand die mij daarmee kan helpen om een codex op te stellen?

Ik ben eigenlijk op zoek naar een bedrijfje of liefst privé persoon die daar wat tijd voor heeft. (Studenten-budget heb ik voor handen :confused: )

Groetjes en vol hoop,

Daniel Hendrickx
 
Hier op het forum wordt er gratis geholpen ;)

Maar niet zoveel mensen hier kennen SPSS vermoed ik. Ik heb een tijdje terug wel wat met SPSS gewerkt, en ik dacht dat je daar gewoon gegevens kon kopiëren in Excel en plakken in SPSS. Of niet?

Is er misschien een "import" mogelijkheid in SPSS?
 
Je kunt gewoon kopiëren maar ik moet een codex instellen en mijn vraagstelling is soms horizontaal verwerkt en soms verticaal.
Het probleem is ook dat SPSS zo ver in mijn achterhoofd zit dat ik eigenlijk echt iemand nodig heb die er verstand van heeft...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan