hulp bij xp instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo ik heb weer een probleem met xp instaleren als ik hem heb geformateerd heb kopieerd die bestand als gewoonlijk maar na het opstarte bij het begin van het instalatie geef die een foutmelding en dan stopt de instalatie

aha, ik ken je probleem. ik heb dit ook gehad, en je beschrijving is misschien een beetje kort voor de meeste mensen.
Wat je moet doen is even googlen op Hiren's boot CD en dan downloaden. Die brand je en installeer je. Gebruik een format tool en doe je schijf op FAT32.
Dit probleem komt omdat je, waarschijnlijk, van Linux naar Windows wil, klopt dat?

aha, ik ken je probleem. ik heb dit ook gehad, en je beschrijving is misschien een beetje kort voor de meeste mensen.
Wat je moet doen is even googlen op Hiren's boot CD en dan downloaden. Die brand je en installeer je. Gebruik een format tool en doe je schijf op FAT32.
Dit probleem komt omdat je, waarschijnlijk, van Linux naar Windows wil, klopt dat?

uhh me hardeschijf is al geformateerd ik snap er ook niks van en het is gwn van turkse xp naar engelse:(

jij begrijpt het niet helemaal.
Download Hiren's BootCD
en format met een van deze tools
OF HIJ NOU GEFORMAT IS OF NIET DAT MAAKT NIET UIT, ZET HEM OP FAT32 EN DOE DAN JE GEWONE XP!
volgende keer, ff beter lezen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan