hulp configureren wifi range extender tp-link

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
heb een tp link TL-WA850RE , wifi range extender wireless N 300 mbps gekocht

deze steek ik in stopcontact tot waar ik wel nog bereik heb van de bbox2
ik stel deze dan draadloos in via de setup van de tp link dat gaat goed en op het einde heb ik steeds dat de pc draadloos of bekabeld wel verbinding heeft met de wifi extender
maar ik geraak steeds niet op internet

kan iemand me helpen die er veel vanaf weet ?
desnoods via teamviewer , want geraak er echt niet aan uit ... al zoveel keer geprobeerd ...
help me

dank u
mvg

Hey,
ik heb hetzelfde probleem.
heb dezelfde range extender , er staat dat hij verbonden is maar er staat ook geen internettoegang.
ik snap er helemaal niks van.

als iemand me kan helpen...

ik heb het nu namelijk voor mekaar gekregen , nadat ik een mail gestuurd heb naar tplink

bij sommige modems gaat dit meteen goed via draadloze verbinding bij sommige niet

RESET eerst je apparaat !!!

wat je volgens hun moet doen en werkt is : http://nl.tp-link.com/products/details/?categoryid=&model=TL-WA850RE
op deze link gaan , kom je op het apparaat uit en dan onder tablad DOWNLOAD even aanklikken
dan V1 firmware aanklikken
en daar dan de upgrades , 1 van downloaden namelijk -> TL-WA850RE_V1.20_130110

deze opslaan op je pc

tp link verbinden met de pc ,op het configuratiescherm van de tplink extender onder firmware dit bestand toevoegen en upgraden ( opgelet denk dat het gedownloade bestand eerst nog eens extract moet worden )

na dit de tplink laten herstarten

dan de tplink via kabel aan je modem aansluiten en in stopcontact pluggen , en dan met je pc draadloze verbinding maken en cofigureren , nadit alles kan je draadloze verbinding maken met tplink
het kan dan wel nog zijn dat er op icoon van draadloze internet verbinding een gele driehoek met uitroepteken verschijnt , dan even een rechts klik en probleem oplossen totdat hij het probleem vind dat DHCP niet is ingeschakeld
deze dan via probleemoplosser inschakelen en dan zou het normaal moeten werken als het dan werk mag je tplink van modem loskoppelen en ergens anders pluggen

moest de probleem oplosser via rechterklik niets vinden probeer dan internet pagina te openen en daar dan uiteindelijk problemen vaststellen
of
netwerkcentrum openen en dan problemen oplossen

bij mij heeft probleem oplosser 4 keer gedraaid om het probleem van DHCP tevoorschijn te geven dus als het van eerste keer niet werkt probeer dan nogmaals ;-)

moest er nog wat zijn hoor ik het graag

groetjes

foutje van mij...
we hebben precies niet over hetzelfde apparaat :p
ik heb het over de TP-link WA830RE 300Mbps wireless N range extender
als je me daar mee kan helpen dan ben je mijn held
mvg

Je mag dit doen maar overal waar 850 staat bij mij , 830 zette , en upgrade van wep beveiliging nemen en voor derest net zelfde

hey

ik heb het voor elkaar gekregen.
ik heb nu super internet, maar nu is het probleem dat mijn broers niet meer op het internet geraken.
ze hebben net hetzelfde probleem als ik daarvoor
hoe los ik dat op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan