hulp dringend gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshua91

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2010
Berichten
5
elke keer als ik een spel probeer te instaleren krijg ik deze error weet iemand hoe hij mij kan helpen ???

bekijk de bijlage voor de error.

hartelijk dank en vriendelijke groet,

joshua
 

Bijlagen

  • error.jpg
    error.jpg
    110,4 KB · Weergaven: 54
Hoi,

je zit hiervoor in het verkeerde forum, dit moet naar het spellen forum.

Echter om antwoord te geven op jouw vraag, die melding kan aan 2 dingen liggen.

1. De lokatie waar het bestand naar toe geschreven wordt is beschermd tegen schrijven (controleer of je op die map schrijfrechten hebt.
2. Het bestand (de .dll) is corrupt, dit kan zo zijn als deze bijv gedownload is. Als het een origineel spel is lijkt mij dit onmogelijk.

gr. Greg
 
Hoi,

je zit hiervoor in het verkeerde forum, dit moet naar het spellen forum.

Echter om antwoord te geven op jouw vraag, die melding kan aan 2 dingen liggen.

1. De lokatie waar het bestand naar toe geschreven wordt is beschermd tegen schrijven (controleer of je op die map schrijfrechten hebt.
2. Het bestand (de .dll) is corrupt, dit kan zo zijn als deze bijv gedownload is. Als het een origineel spel is lijkt mij dit onmogelijk.

gr. Greg


okee nou hij geeft het aan met elk bestand wat ik er op wil zetten, ook "office 2007"
het vage is dat het geheugen op de D schijf staat zou het daar aan kunnen liggen ??

hartelijk dank,

joshua
 
Jouw Windows is op de D: geïnstalleerd? En geeft hij bij elk programma dat je installeert dezelfde .dll foutmelding? Dan lijkt het eerder een Windows x fout dan een programma installatie fout.
 
Jouw Windows is op de D: geïnstalleerd? En geeft hij bij elk programma dat je installeert dezelfde .dll foutmelding? Dan lijkt het eerder een Windows x fout dan een programma installatie fout.

okee en weert jijt toevallig ook wat daar aan tedoen is ?? want hij gaf de zelfde fout bij twee andere XP versie's

groet joshua
 
Je hebt deze meldingen al op 2 eerdere versies van XP gehad.
Stomme vraag, maar heb jij wel een legale versie van XP?
Zo ja, maak een back up van je bestanden en ik zou een herinstallatie XP overwegen en hem dan op C installeren.
Maar XP moet dusdanig 'slim' zijn dat hij weet dat als Windows op D staat dat hij de verwijzingen naar deze root moet doen.
Voor de rest gaat mijn OS kennis niet verder dan hier.
 
Je hebt deze meldingen al op 2 eerdere versies van XP gehad.
Stomme vraag, maar heb jij wel een legale versie van XP?
Zo ja, maak een back up van je bestanden en ik zou een herinstallatie XP overwegen en hem dan op C installeren.
Maar XP moet dusdanig 'slim' zijn dat hij weet dat als Windows op D staat dat hij de verwijzingen naar deze root moet doen.
Voor de rest gaat mijn OS kennis niet verder dan hier.

okee nou toch bedankt ik kreeg oook op een andere forum dhet antwoord dat het ook gewoon aan me dvd brander\lezer kon ligen is dat mogenlijk ?? voor dat ik een nieuwe aan schaf :p
 
Dit is niet een oplossing waar ik aan denk.
Dan leest je cd/dvd alles behalve bestanden die op je c worden weggeschreven :shocked:. Dit is dan een zeer irritant intelligente cd/dvd drive :confused:.
Hopen dat iemand anders hier nog ideeen over heeft.
 
Dit is niet een oplossing waar ik aan denk.
Dan leest je cd/dvd alles behalve bestanden die op je c worden weggeschreven :shocked:. Dit is dan een zeer irritant intelligente cd/dvd drive :confused:.
Hopen dat iemand anders hier nog ideeen over heeft.

nog even een ding ik heb xp er op nieuw op gezet heeft niets geholpen toen maar weer windows 7 en hij geeft de zelfde error :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan