Goedenmorgen,
Ik ben bezig met een prijsvraag en als je die dan hebt ingevult
dan voer je je email adres in en dan worden de gegevens naar mijn email verzonden
Vervolgens krijg ik dan te zien wat de persoon heeft ingevult en wat zijn email adres is.
Nu is het probleem dat het verzenden via outlook gaat, en dat wil ik niet omdat niet iedereen outlook gebruikt.
daarom is mijn vraag hoe zorg ik ervoor dat hij hem in 1 keer verstuurd, en niet via outlook.
Hieronder het script:
<script language="JavaScript">
function mailMe( form ) {
// put some checks here
return true;
}
</script>
<form action="mailto:drieder@hotmail.com" method="POST"
enctype="text/plain" name="email"
onsubmit="return mailMe( this.form )">
<I>Hoeveel lawaai wordt er gemiddeld gemeten onder een helm bij 100 km/u?(Er is 1 antwoord mogelijk):</I><BR>
<BR>
A<INPUT TYPE="checkbox" NAME="A" VALUE="60 Decibel vergelijkbaar met fluisteren">60 Decibel vergelijkbaar met fluisteren
<br>
B<INPUT TYPE="checkbox" NAME="B" VALUE="98 Decibel vergelijkbaar met cirkelzaag">98 Decibel vergelijkbaar met cirkelzaag
<br>
C<INPUT TYPE="checkbox" NAME="C" VALUE="125 Decibel vergelijkbaar met straaljager">125 Decibel vergelijkbaar met straaljager<br>
<br>
<I>Welke stelling is waar?(Er is 1 antwoord mogelijk):</I><BR>
<BR>
A <INPUT TYPE="checkbox" NAME="A" VALUE="Als je sterke oren hebt hoef je geen gehoorbescherming te dragen">Als je sterke oren hebt hoef je geen gehoorbescherming te dragen
<br>
B <INPUT TYPE="checkbox" NAME="B" VALUE="Mijn helm dempt voldoende. (link naar helmentest)">Mijn helm dempt voldoende. (link naar helmentest)
<br>
C <INPUT TYPE="checkbox" NAME="C" VALUE="ALPINE maakt de beste gehoorbeschermers">ALPINE maakt de beste gehoorbeschermers <br>
<br>
<I>Hoe lang is ALPINE al marktleider?(Er is 1 antwoord mogelijk):</I><BR>
<BR>
A <INPUT TYPE="checkbox" NAME="A" VALUE="1 jaar">1 jaar
<br>
B <INPUT TYPE="checkbox" NAME="B" VALUE="5 jaar">5 jaar
<br>
C <INPUT TYPE="checkbox" NAME="C" VALUE="12,5 jaar">12,5 jaar
<br>
<br>
<br>
<I>Vul hier je e-mail adres in:</I>
<INPUT TYPE="text" NAME="e-mail adres" SIZE="20" MAXLENGTH="30"><BR>
<BR>
<input type="Submit" value="Submit "><input type="reset"
value="Reset"></font></p>
</form>
Ik ben bezig met een prijsvraag en als je die dan hebt ingevult
dan voer je je email adres in en dan worden de gegevens naar mijn email verzonden
Vervolgens krijg ik dan te zien wat de persoon heeft ingevult en wat zijn email adres is.
Nu is het probleem dat het verzenden via outlook gaat, en dat wil ik niet omdat niet iedereen outlook gebruikt.
daarom is mijn vraag hoe zorg ik ervoor dat hij hem in 1 keer verstuurd, en niet via outlook.
Hieronder het script:
<script language="JavaScript">
function mailMe( form ) {
// put some checks here
return true;
}
</script>
<form action="mailto:drieder@hotmail.com" method="POST"
enctype="text/plain" name="email"
onsubmit="return mailMe( this.form )">
<I>Hoeveel lawaai wordt er gemiddeld gemeten onder een helm bij 100 km/u?(Er is 1 antwoord mogelijk):</I><BR>
<BR>
A<INPUT TYPE="checkbox" NAME="A" VALUE="60 Decibel vergelijkbaar met fluisteren">60 Decibel vergelijkbaar met fluisteren
<br>
B<INPUT TYPE="checkbox" NAME="B" VALUE="98 Decibel vergelijkbaar met cirkelzaag">98 Decibel vergelijkbaar met cirkelzaag
<br>
C<INPUT TYPE="checkbox" NAME="C" VALUE="125 Decibel vergelijkbaar met straaljager">125 Decibel vergelijkbaar met straaljager<br>
<br>
<I>Welke stelling is waar?(Er is 1 antwoord mogelijk):</I><BR>
<BR>
A <INPUT TYPE="checkbox" NAME="A" VALUE="Als je sterke oren hebt hoef je geen gehoorbescherming te dragen">Als je sterke oren hebt hoef je geen gehoorbescherming te dragen
<br>
B <INPUT TYPE="checkbox" NAME="B" VALUE="Mijn helm dempt voldoende. (link naar helmentest)">Mijn helm dempt voldoende. (link naar helmentest)
<br>
C <INPUT TYPE="checkbox" NAME="C" VALUE="ALPINE maakt de beste gehoorbeschermers">ALPINE maakt de beste gehoorbeschermers <br>
<br>
<I>Hoe lang is ALPINE al marktleider?(Er is 1 antwoord mogelijk):</I><BR>
<BR>
A <INPUT TYPE="checkbox" NAME="A" VALUE="1 jaar">1 jaar
<br>
B <INPUT TYPE="checkbox" NAME="B" VALUE="5 jaar">5 jaar
<br>
C <INPUT TYPE="checkbox" NAME="C" VALUE="12,5 jaar">12,5 jaar
<br>
<br>
<br>
<I>Vul hier je e-mail adres in:</I>