Hulp gevraagd aanschap nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenryBakker1990

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2014
Beste mensen,

Ik zal eerlijk zijn, alhoewel ik erg graag een spelletje mag doen op de computer weet ik absoluut niets van computers. Met het oog op de aankomende spellen die ik graag op hoog detail wil spelen (the witcher 3, Assasins creed Unity, etc) moet ik een upgrade hebben voor mijn video kaart. Die is op het moment 1 gig VRAM.
Er is mij verteld dat ik met 4gig VRAM wel een tijd mee vooruitkan. Maar er zijn zoveel kaarten beschikbaar, welke is nou het best geschikt voor een leek als mij met een prijsklasse tussen de 300 en 350 euro.

Met hoop zie ik graag wat reacties tegemoet,
Bij voorbaat dank :)

Met vriendelijke groet!

Vertel ook even de rest van je systeem. In deze prijsklasse is de GTX970 in ieder geval de beste keuze ;)

Dit is inderdaad een hele mooie type grafische kaart, als je het geld ervoor over hebt, zou ik zeker iets in die trant gaan zoeken. :O

Laatst bewerkt door een moderator:
additionele informatie systeem

Goede avond,

Ja sorry dat was inderdaad wel handig geweest in de eerste instantie te vertellen :p
Ik weet niet precies wat je wilt weten en ik weet niet precies waar ik alles kan vinden dus heb ik maar bij apparaatbeheer gekeken. Mocht je nog meer willen weten ik hoor het graag.
Zoieso bedankt voor de reacties!

Processor: INtel core i5-2400@3.10 ghz x4
Computer: ACPI x64

Groeten!

Wat ik graag zou willen weten:

Processor (die heb je nu gegeven)
Werkgeheugen
Videokaart
Voeding
Moederbord is eigenlijk niet van belang mits er een losse videokaart in kan.

Hierbij nog wat extra info, mocht dit verkeerd zijn of ontoereikend dan hoor ik het graag :)

MIjn beeldschermresolutie is 1400x900
Moederbord: Gigabyte P67A-D3-B3
Processor: Intel P6 @ 3093MHZ
RAM: 8192 mb
Besturingssysteem: ACPI x64-based PC
Voeding: 500W

Groeten!

Dan zou de eerder genoemde GTX970 zeker een optie voor jou moeten zijn ;)

Mis alleen nog wat voor model zijn huidige grafische kaart is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan