hulp gevraagd bij audio!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firefox69

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Hej allemaal ik zou graag mijn xbox 360 op men computerscherm aansluiten via vga kabel. Maar nu moet ik mijn tulpstekkers van mij audio aansluiten op men headphone ingang van men computerscherm! Kan er iemand een (liefst belgische) website geven waar ik een koppelstukje kan vinden dat tulpstekkers omzet in headphonestekker??
Alvast bedankt !!

Je headphone ingang is eigenlijk een uitgang. Je stop immers je headphone daarin om daarmee geluid te krijgen. Je kunt beter de " Line in" van je geluidskaart gebruiken, om het geluid van de Xbox naar je pc te krijgen. Ik weet niet wat voor video utigang de Xbox heeft, maar twijvel of die op VGA aangesloten kan worden.

Je hebt een kabel nodig met 2x tulip naar 1x mini jack, zie afbeelding.
Kabel%202%20tulp%20-%201%20mini%20jack.jpg

Je headphone ingang is eigenlijk een uitgang. Je stop immers je headphone daarin om daarmee geluid te krijgen. Je kunt beter de " Line in" van je geluidskaart gebruiken, om het geluid van de Xbox naar je pc te krijgen. Ik weet niet wat voor video utigang de Xbox heeft, maar twijvel of die op VGA aangesloten kan worden.

Je hebt een kabel nodig met 2x tulip naar 1x mini jack, zie afbeelding.
Kabel%202%20tulp%20-%201%20mini%20jack.jpg

Ja die vga is in orde! dat zal allemaal lukken ! maar waar kan ik die kabel dan vinden??

Vrijwel iedere audio zaak verkoopt die kabels. Zelfs bij een bouwmarkt kun je ze vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan