Hulp gevraagd bij keuze TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

mazter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
Hallo,

Ik heb afgelopen maanden geld gespaard en wil nu een nieuwe TV kopen. Ik ga de TV voornamelijk gebruiken met mijn Xbox 360 en digitale TV van ziggo. Ik ben geen leek op het gebied van tv's, maar er zijn zoveel TV's en zoveel reviews, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Zouden jullie mij kunnen helpen met een goede keuze?

Eisen:
32 t/m 37" (liefst 37)
Max. €750 inclusief verzendkosten ed.
Full HD
Geen Ghosting

Wat kan ik het beste kiezen? De TV komt op mijn slaapkamer te staan en zit er ongeveer 2M vanaf.

Alvast bedankt!:thumb:

Zonder merk, type, winkel en prijs te noemen zal ik je mijn "geheim" vertellen bij het kopen van een nieuwe T.V.

ik ga dan naar een winkel waar véél van die dingen staan. Vervolgens zoek ik de juiste beelddiagonaal op en als ik die heb gevonden doe ik een stap of wat naar achteren. Dáár ga ik kijken naar het beeld. Tot nu toe waren er altijd 2 of 3 die er uit "sprongen". Daarvan noteerde ik het merk en typenummer en vervolgens ging ik thuis verder mijn research verrichten.
Daarom de volgende tip: ga naar zo'n winkel doe wat ik altijd doe en post de merken / typen van enkele TV's hier, dan gaan we daarover discussiëren / voordelen / nadelen / specificaties etc. etc.

Zoals je je vraag nú hebt geformuleerd krijg je alleen maar subjectieve meningen en daar heb je geen ene tierelier aan.

Laatst bewerkt:
Zonder merk, type, winkel en prijs te noemen zal ik je mijn "geheim" vertellen bij het kopen van een nieuwe T.V.

ik ga dan naar een winkel waar véél van die dingen staan. Vervolgens zoek ik de juiste beelddiagonaal op en als ik die heb gevonden doe ik een stap of wat naar achteren. Dáár ga ik kijken naar het beeld. Tot nu toe waren er altijd 2 of 3 die er uit "sprongen". Daarvan noteerde ik het merk en typenummer en vervolgens ging ik thuis verder mijn research verrichten.
Daarom de volgende tip: ga naar zo'n winkel doe wat ik altijd doe en post de merken / typen van enkele TV's hier, dan gaan we daarover discussiëren / voordelen / nadelen / specificaties etc. etc.

Zoals je je vraag nú hebt geformuleerd krijg je alleen maar subjectieve meningen en daar heb je geen ene tierelier aan.

goeie tip :thumb:, gelukkig ben ik al voorzien erin, zit op een 40 inch Sony full Hd met 100Hz, ligt wel boven budget van degene die dit topic startte , ben benieuwd .....:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan