Hulp gevraagd bij MyBB

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Berichten
650
Hallo allemaal

ik waag een gok om mijn vraag hier te stellen

hoop dus ook niet dat mensen gaan reageren met de teksten: kijk hier eens staat een hele forum over dit soort vragen

Ben overgestapt naar MyBB daarom ook de aanpassing, daarbij dus ook wat hulp als het zou kunnen
nu lukt mij beide niet en kon het ook niet vinden
hier een ideetje??:D
 
Laatst bewerkt:
host op je eigen server, kan je ALLES veranderen

//of huur een server
 
@ otie, hoe bedoel je precies? dit heb ik zelf gedownload en in mijn PUBLIC map gezet, en zo kunnen installeren..
dus dan is het toch op mijn eigen server?

@RMS123 dat ziet er inderdaad ook wel goed uit. maar ik ben net bij dat ik dit heb, maar kan ik daar ook alles aanpassen naar mijn smaak qua kleuren en dergelijk?
 
heej, kun je het niet gewoon aanpassen in de instellingen van smf?
anders word het je php editen :D
 
volgens mij wel :D, tenminste, je kunt ziezo thema's toekennen, en met een klein beetje kennis van caa en php moet het ook helemaal kunnen!
 
Ik heb inderdaad maar gekozen voor MyBB omdat mij deze toch makkelijker leek.
voor de gebruiker is hij makkelijk maar om alles aan te passen niet..
weet iemand ook hoe ik hun logo weg kan halen maar vooral hoe ik het aanpas naar mijn kleuren?
het lukt me wel maar ik klik op opslaan en sluiten maar dan slaat hij t niet op..
 
nou, je kunt het gewoon in de files wijzigen, in de images map :p
 
ik heb trouwens een paar minuten geleden ff phpBB3 uitgeprobeerd, ook mooie software en veel thema's. (http://rms.x95.net84.net/forum/)
hier kun je thema's voor downloaden die gewoon bestaan uit de files die je kan editen zoals het logo
 
ik heb net ff mybb gedownload, daarin zit in de "upload" folder een map images, daar staat 1 logo in.
anders moet je ff op je ftpclient zoeken naar die map, dan download je die naar je pc en dan verander je ze :D
 
Ik heb het geprobeerd maar het wou maar niet lukken... helaas:( nouwja probeer ik het maar iets anders:D
 
nou ja, het ligt eraan wat je doelstelling van het forum is, wat je van programmeren afweet, en de hoeveelheid instellingen die je kunt veranderen.
fietsen is ook makkelijker als in een straaljager vliegen hé ;)
 
ja, ik snap je ook helemaal;) en daar heb je ook gelijk ik.

veel verstand heb ik er niet van. maar vond SMF wel wat overzichtelijker,
 
aan alles kun je wennen, als je er aan bent gewend, dan kun je weer wat hogerop, en zo kom je van de driewieler uit telletubie land in de straaljager :D, naja, helaas ligt het iets anders:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan