• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp gevraagd bij urenverwerkingsbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem1984

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2003
Beste,

Ik ben bezig met het opzetten van een bestand waarin toeslaguren kunnen worden berekend o.b.v. geklokte tijden. Zie bijlage voor de verkorte versie van het bestand.

Een van de condities is dat wanneer een medewerker werkt op zaterdag, de gewerkte uren tegen 150% worden vergoed (MITS dit een 6e werkdag is). Als de medewerker op zaterdag uren klokt en het aantal gewerkte dagen in die week is lager dan 6, zijn dit reguliere uren. Daarom wil ik in kolom L een formule inbouwen die het aantal gewerkte dagen berekend per medewerker in de betreffende week.

Ik heb een aanzet gedaan in kolom L (aantal.als i.c.m. verschuivingsfunctie, maar kom er niet uit). Kan iemand helpen?

Graag het format van kolom A t/m H intact houden want dit standaardoutput uit het kloksysteem.

Dank alvast!

Bijlagen

Je vraag is 106 x bekeken en je hebt 0 reacties ontvangen, dat betekend waarschijnlijk dat je vraagstelling onduidelijk is (voor de forumleden).

Dan zijn we als forumleden benieuwd naar je oplossing, zodat andere forumleden er ook van kunnen leren.

Ook benieuwd naar de oplossing, want voor mij was de ook niet helder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan