Eigenlijk heel simpel, ik wil via een sql login enkele gegevens ophalen zoals starttijd, eindtijd en locatie.
Eigenlijk zoiets als:
gegevens ophalen van server www.server.com op poort 3306
Inloggen met [gebruikersnaam] en [wachtwoord]
Door een sql query worden gegevens opgehaald zoals starttijd, eindtijd en locatie (Deze query wil ik zelf aan kunnen passen) welke wordt weggeschreven als een temporary bestand op de pc welke de applicatie start.
[voorbeeld bestand]
start: 138743873 [Unixtime]
eind: 138745321 [Unixtime]
Dit bestand moet dan weggeschreven worden in een config file op een FTP server. (Lokaal IP adres)
Dit bestand wil ik wegschrijven naar /uploaddirectory ofzo op de FTP server.
Ik zou dan graag dan een programma willen hebben die vraagt om het volgende:
- Gebruikersnaam
- Wachtwoord
- IP adres van FTP server (zoiets als 10.0.0.12)
- vooraf ingevulde ftp poort (21) maar zelf aan te passen
- vooraf ingevuld veld voor ftp loginnaam Enigma2 box (loginnaam) maar zelf aan te passen
- vooraf ingevuld veld voor het ftp wachtwoord Enigma2 box (wachtwoord) maar zelf aan te passen
Het bestaande bestand op de FTP server moet dan ook even verwijderd worden (Bijvoorbeeld horsetime.conf)
Wie kan mij hierbij helpen? En wil me dan ook de source code geven zodat ik aanpassingen kan doen en opnieuw kan compileren?
Bedankt alvast luitjes.
Rob
Eigenlijk zoiets als:
gegevens ophalen van server www.server.com op poort 3306
Inloggen met [gebruikersnaam] en [wachtwoord]
Door een sql query worden gegevens opgehaald zoals starttijd, eindtijd en locatie (Deze query wil ik zelf aan kunnen passen) welke wordt weggeschreven als een temporary bestand op de pc welke de applicatie start.
[voorbeeld bestand]
start: 138743873 [Unixtime]
eind: 138745321 [Unixtime]
Dit bestand moet dan weggeschreven worden in een config file op een FTP server. (Lokaal IP adres)
Dit bestand wil ik wegschrijven naar /uploaddirectory ofzo op de FTP server.
Ik zou dan graag dan een programma willen hebben die vraagt om het volgende:
- Gebruikersnaam
- Wachtwoord
- IP adres van FTP server (zoiets als 10.0.0.12)
- vooraf ingevulde ftp poort (21) maar zelf aan te passen
- vooraf ingevuld veld voor ftp loginnaam Enigma2 box (loginnaam) maar zelf aan te passen
- vooraf ingevuld veld voor het ftp wachtwoord Enigma2 box (wachtwoord) maar zelf aan te passen
Het bestaande bestand op de FTP server moet dan ook even verwijderd worden (Bijvoorbeeld horsetime.conf)
Wie kan mij hierbij helpen? En wil me dan ook de source code geven zodat ik aanpassingen kan doen en opnieuw kan compileren?
Bedankt alvast luitjes.
Rob