Hulp gevraagd ivm aankoop laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

makke1987

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Berichten
3
Hej,

Ik ben van plan om een laptop aan te kopen. Nu heb ik al even rondgekeken op websites van winkels in de buurt, en 3 laptops springen er wat mij betreft uit. Nu weet ik zelf niet zo veel over betrouwbaarheid en dergelijke bij laptops.

De 3 laptops waarover ik het heb:

-> Acer TravelMate 6592G-934G25Mn
=> kostprijs: €1349


-> Acer Aspire 7720G-934G64BN
=> kostprijs: €1599


-> HP Pavilion dv9870eb
=> kostprijs: €1579

Wat denken jullie dat de beste keuze is? Of hebben jullie eventueel nog een andere aanrader?

De laptop moet dienst doen voor alledaagsgebruik. Ik zou hem meenemen naar school (ik studeer toegepaste informatica) en ik zou er ook wel eens een spelletje op willen spelen (voornamelijk Football Manager) niet echt grafische games, maar wel spelletjes die het nodige geheugen vragen.

Mijn budget schommelt tussen de laptops die ik al opgegeven heb. Al mag het natuurlijk altijd lager, maar daar vrees ik wat voor:confused:;)

Alvast bedankt!


Groetjes
 
WELKOM OP HELPMIJ

als ik de keuze moest maken tussen 1 van deze 3 dan zou ik zelf voor de HP gaan.
Acer doe t mij te "plastic" aan.

de Hp heeft een redelijke videochip ten opzichte van de acers.

de eerste acer zou bij mij ook al afvallen vanwege het kleinere scherm
 
Ik sluit mij voor 100% bij de vorige spreker aan. Ik kom trouwens (met een beetje mazzel) zo nog met een andere (4e) optie.
 
Ik hoop dat de link werkt : Klik

(de link werkt matig. Ik had een systeempje bij elkaar geklikt, maar na het plaatsen van de link, zijn de door mij gekozen opties weg. De configuratie die ik had kwam op €+1500) Zo had ik o.a. het duurste scherm en de 9 cells batterij optioneel erbij geklikt.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat de link werkt : Klik