Ik heb een vraag en hoop dat julie mij kennen helpen.
Ten eerste weet ik niet of ik in de goede topic zit, maar dat blijkt misschien uit het antwoord wel.
Maar goed de vraag:
Ik heb een pc met:
-Intel pentium dual core processor 2.3 ghz
-Msi G31 M3 Moederbord socket 775
-Msi Videokaart N 9400 GT 512mb
-2 Gb DDR2 geheugen
-500Gb Hitachi Hard Disk
-Vista
Ik heb nu al een maand of 4 het probleem dat ie er elke mee nokt.
Dan loopt ie ineens vast dan werkt niets meer aleen reset knop.
Of hij gaat vanzelf uit en dan start ie opnieuw op totdat je een zwart scherm krijgt met de melding "Boot Device sector"
Ik had eerst een samsung 500 gb hd daar kreeg ik de eerste melding mee. Dus ik dacht schijf naar de maan.
Ik schijfcontrole gedaan en inderdaad beschadigde sectoren. Toen heb ik de Hitachi gehaald, maar elke keer na opnieuw installeren met bios update...enz gaat het ca een week goed en dan slaat ie weer vast.
Ik snap er helemaal niks meer van. Mijn broertje en een maat van me hebben ook gekeken en hebben er veel meer verstand van als ik maar weten het ook niet meer.
Het kan in ons ogen alleen nog maar liggen aan:
-Moederbord
-Processor (evt. het geheugen daarvan)
-Of de videokaart.
De stekkers al een keer vervangen.
O ja hij heeft een vermogen van 350Watt, maar er heeft ook al een keer 620Watt aangehangen maar hetzelfde probleem bleef dus dat is het ook niet.
Wie o wie heeft er wel eens van gehoord en of weet hier een oplossing voor.
Ik zelf ben al radeloos. Ik weet het zelf niet meer.
Dus ik hoor het graag van jullie.
Alvast Bedankt...
Ten eerste weet ik niet of ik in de goede topic zit, maar dat blijkt misschien uit het antwoord wel.
Maar goed de vraag:
Ik heb een pc met:
-Intel pentium dual core processor 2.3 ghz
-Msi G31 M3 Moederbord socket 775
-Msi Videokaart N 9400 GT 512mb
-2 Gb DDR2 geheugen
-500Gb Hitachi Hard Disk
-Vista
Ik heb nu al een maand of 4 het probleem dat ie er elke mee nokt.
Dan loopt ie ineens vast dan werkt niets meer aleen reset knop.
Of hij gaat vanzelf uit en dan start ie opnieuw op totdat je een zwart scherm krijgt met de melding "Boot Device sector"
Ik had eerst een samsung 500 gb hd daar kreeg ik de eerste melding mee. Dus ik dacht schijf naar de maan.
Ik schijfcontrole gedaan en inderdaad beschadigde sectoren. Toen heb ik de Hitachi gehaald, maar elke keer na opnieuw installeren met bios update...enz gaat het ca een week goed en dan slaat ie weer vast.
Ik snap er helemaal niks meer van. Mijn broertje en een maat van me hebben ook gekeken en hebben er veel meer verstand van als ik maar weten het ook niet meer.
Het kan in ons ogen alleen nog maar liggen aan:
-Moederbord
-Processor (evt. het geheugen daarvan)
-Of de videokaart.
De stekkers al een keer vervangen.
O ja hij heeft een vermogen van 350Watt, maar er heeft ook al een keer 620Watt aangehangen maar hetzelfde probleem bleef dus dat is het ook niet.
Wie o wie heeft er wel eens van gehoord en of weet hier een oplossing voor.
Ik zelf ben al radeloos. Ik weet het zelf niet meer.
Dus ik hoor het graag van jullie.
Alvast Bedankt...