Beste Helpmij leden,
Voor mijn vereniging gebruik ik een declaratieformulier.
Ieder nieuw formulier (maand) krijgt een nieuw formulier nummer.
Ieder document bestaat uit een jaar en dat bestaat uit 12 maanden + een totaal sheet.
Nu zou ik heel graag het volgende willen doen/kunnen:
In mijn totaalsheet krijg ik een box met welk formuliernummer moet die beginnen bijvoorbeeld (40)
en vervolgens vult de macro automatisch in cel C7 van iedere maand het getal in. (januari is dan 40, februari 41 enz.)
Ik hoop dat het een beetje begrijpbaar is.
Zou iemand hiermee kunnnen helpen?
Met vriendelijke groet,
TeunBekijk bijlage Helpmij document.xlsm
Voor mijn vereniging gebruik ik een declaratieformulier.
Ieder nieuw formulier (maand) krijgt een nieuw formulier nummer.
Ieder document bestaat uit een jaar en dat bestaat uit 12 maanden + een totaal sheet.
Nu zou ik heel graag het volgende willen doen/kunnen:
In mijn totaalsheet krijg ik een box met welk formuliernummer moet die beginnen bijvoorbeeld (40)
en vervolgens vult de macro automatisch in cel C7 van iedere maand het getal in. (januari is dan 40, februari 41 enz.)
Ik hoop dat het een beetje begrijpbaar is.
Zou iemand hiermee kunnnen helpen?
Met vriendelijke groet,
TeunBekijk bijlage Helpmij document.xlsm