Hulp gevraagd om een onderdeel van site te maken waar je foto's kunt up en downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teslabox

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Berichten
6
Hallo,
Ik heb een website gebouwd en heb daar een afgeschermd gedeelte gemaakt waar alleen mensen die ik een wachtwoord geef op in kunnen loggen. Achter dit gedeelte wil ik (foto's die ik via m'n telefoon upload naar dit gedeelte) kunnen laten downloaden door de mensen die ik toestemming heb gegeven. Nu is het zo dat ik totaal geen sjoege heb van HTml en dergelijke. Ik heb de website met het programma websiteX5 gebouwd en werkt perfect. Hierin is ook de mogelijkheid om een gedeelte af te schermen. Nu bent ik eigenlijk op zoek naar een gebruikersvriendelijk programma waarmee dit te realiseren is. Kan iemand mij helpen op een of andere manier? Alvast dank.
Tes.:confused:
 
Ik denk toch dat je je een klein beetje in php moet verdiepen... tenzij iemand het kant en klaar voor je wil fixen.

hier staat in ieder geval een goede beschrijving:
http://www.w3schools.com/PHP/php_file_upload.asp

ook zou je jumploader kunnen gebruiken maar dat werkt niet vanaf je mobiel denk ik,...
 
Dank je voor je input. Best wel pittig, eerste even jumploader uitchecken. Ga ff googelen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan