• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp gevraagd rooster

Status
Niet open voor verdere reacties.
de formule in kolom C is een zgn matrixformule > afsluiten met Ctrl+Shift+Enter

Daarna staat de formule tussen {}

Je bent echt helemaal te gek, nu mis ik alleen nog de toetsleider die niet naar voren komt. Ook moet er een kolom bij komen met de verwijzing naar kolom AB Bijzonderheden/voorzieningen. Ik dacht ik plak de formule van toets daarin en verander de R naar AB maar dat werkt dus niet.
Ik heb het meest up-to-date bestand bijgevoegd met de extra kolom erin verwerkt.Bekijk bijlage 302757

de formule in kolom C is een zgn matrixformule > afsluiten met Ctrl+Shift+Enter

Daarna staat de formule tussen {}

joreve,

kijk eens of deze bijlage correct is....

Beste Haije, In de cel van beoordelaar komt nu de gesprekroep te staan, dit moet de beoordelaar zijn uit het tabblad planning. In de cel toetsleider komt nu de beoordelaar te staan, die zou een cel omhoog moeten. De link naar de toetsleider die in de cel toetsleider moet komt lukt mij niet te leggen. In het geval van het document en de gekozen toetsleider zou dat Ton Commandeur moeten zijn.
Heel fijn dat de bijzonderheden nu wel erin komen te staan. Dus op toetsleider na is het helemaal goed zo. Wat een fantastisch forum is dit, heb al veel hulp hiervan gekregen door tips van anderen.

joreve,

kijk eens of deze bijlage correct is....

joreve,

dat gaat lukken met deze:
Code:
=ALS.FOUT(ALS(VERT.ZOEKEN($A$50;Planning!B:M;12;ONWAAR)<>"";VERT.ZOEKEN($A$50;Planning!B:M;12;ONWAAR);"");"")

merk op dat het zoekbereik gewijzigd is van kolom B:L in B:M en
de kolom met de gezochte waarde is 12 ipv 11

Yes die werkt, nu nog een heel klein dingetje op het procesverbaal, helemaal onderin staat 41536-A-Bijdorplaan (Inholland)
met de formule =TEKST.SAMENVOEGEN(AFRONDEN.BENEDEN(D3;1);"-";D4;"-";D9) alleen daarmee komt niet de datum al datum naar voren maar alleen in een getalnotatie. De cel waar deze van gelinkt wordt is wel ingevuld als datum. Enig idee wat ik mis in de formule zodat hij wel de datum weergeeft?
joreve,

dat gaat lukken met deze:
Code:
=ALS.FOUT(ALS(VERT.ZOEKEN($A$50;Planning!B:M;12;ONWAAR)<>"";VERT.ZOEKEN($A$50;Planning!B:M;12;ONWAAR);"");"")

merk op dat het zoekbereik gewijzigd is van kolom B:L in B:M en
de kolom met de gezochte waarde is 12 ipv 11

dat kan met deze:
Code:
=TEKST.SAMENVOEGEN(TEKST(AFRONDEN.BENEDEN(D3;1);"dd-mm-jjjj");"-";D4;"-";D9)

hierin geef je expliciet aan dat er een datum getoond moet worden, door de getalswaarde mbv TEKST om te zetten in een tekstuele presentatie

Jovere, als je direct reageert op een post is het niet nodig om die post te Quoten....

Laatst bewerkt:
Hoi Haije, ik zal er rekening mee houden.
Als ik je laatste formule gebruik van de datum onderin dan werken de andere formules niet meer op het blad.
Hij past deze dan aan en als ik ze terug zet naar het oude dan pakt hij deze niet meer.
OP zich geen probleem, ik haal het weg van het PV af gezien alle info wat betreft datum en locatie moeten de beoordelaar en toetsleider handmatig ook invullen. Helaas weghalen is ook geen optie want dan verdwijnt/passen de formulesIk wil je heel erg bedanken voor alle hulp die je geboden hebt!

Gr.
Joke

Laatst bewerkt:
Nog een laatste vraag en dan vind ik het wel goed zo.
Nu heb ik meerdere student toegevoegd op het tabblad planning maar na de 3de rij stopt die er mee in het proces-verbaal ondanks dat de formule wel op volgt op voorgaande. Bijgesloten het document.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenstaande heb ik toch zelf weten op te lossen, heel erg bedankt voor de hulp, ben er super blij mee!
Mijn complimenten voor de snelle reacties.

joreve,

hier is nogmaals een bijlage

joreve, graag gedaan!

Wil je de status van deze vraag nog even wijzigen naar "opgelost"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan