Hallo mensen van het Forum,
Zou iemand me misschien kunnen helpen, ben nu al zo lang bezig met hetbouwen van deze database.. Dat ik er ondertussen helemaal gek van wordt.
Ik ben al een heel end maar de volgende tabellen krijg ik maar niet voor elkaar..
Elke maand moet ik mensen uit betalen, dat is een vast bedrag van 2,50 en nu wil ik graag een tabel per maand krijgen waar de naam van diegene gekoppeld is aan het bedrag dat hij die maand krijgt zodat doormiddel van een rapport kan uitprinten
Dus een Tabel per maand met:
Voor/achternaam | Uren | Totaal Salaris |
En daarbij misschien een formulier waar ik de uren gewerkt en het werkproject kan invoeren.. En het verdiende salaris kan zien..
En een overzicht met
van ieder soort werkproject en lijstje met deelnemers en gegevens..
De afwerking van de database kan ik zelf .
Alvast bedankt.
En ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn er even naar te kijken....
Bijlage is het bestand waar ik aan geprutst heb..
http://hotfile.com/dl/81242941/29b7622/Werkprojecten.mdb.html
Zou iemand me misschien kunnen helpen, ben nu al zo lang bezig met hetbouwen van deze database.. Dat ik er ondertussen helemaal gek van wordt.
Ik ben al een heel end maar de volgende tabellen krijg ik maar niet voor elkaar..
Elke maand moet ik mensen uit betalen, dat is een vast bedrag van 2,50 en nu wil ik graag een tabel per maand krijgen waar de naam van diegene gekoppeld is aan het bedrag dat hij die maand krijgt zodat doormiddel van een rapport kan uitprinten
Dus een Tabel per maand met:
Voor/achternaam | Uren | Totaal Salaris |
En daarbij misschien een formulier waar ik de uren gewerkt en het werkproject kan invoeren.. En het verdiende salaris kan zien..
En een overzicht met
van ieder soort werkproject en lijstje met deelnemers en gegevens..
De afwerking van de database kan ik zelf .
Alvast bedankt.
En ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn er even naar te kijken....
Bijlage is het bestand waar ik aan geprutst heb..
http://hotfile.com/dl/81242941/29b7622/Werkprojecten.mdb.html