Ik heb een Pavilion 3150eb met 1GB geforce gt 230m beeldkaart, 4gb 1333mhz ram en een core i7 processor en zelfs daar vallen de spelprestaties van tegen.COD MW2 draait vrij vlot, en streetfighter IV ook, maar splinter cell: conviction of sniper: ghost warrior zijn niet op aanvaardbare settings te spelen. GTA IV heb ik niet eens geprobeerd, dat draait volgens mij op geen enkele laptop vlot, tenzij misschien een alienware.
Bovendien worden ze te warm als je ze zo gaat misbruiken, mijn pavilion geeft soms 77° aan (niet goed voor de levensduur hoor)!
Zoals eerder gezegd geeft een goede desktop veel meer plezier. Voor 800 euro (zonder muis, toetsenbord en scherm) steek je een héél degelijk systeem in mekaar dat alle huidige en nog heel wat toekomstige games in full hd draait.
Bovendien worden ze te warm als je ze zo gaat misbruiken, mijn pavilion geeft soms 77° aan (niet goed voor de levensduur hoor)!
Zoals eerder gezegd geeft een goede desktop veel meer plezier. Voor 800 euro (zonder muis, toetsenbord en scherm) steek je een héél degelijk systeem in mekaar dat alle huidige en nog heel wat toekomstige games in full hd draait.
Laatst bewerkt: