Hulp gevraagd!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker456

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Hallo allemaal,

probleem: de ledenadministratie van onze zwemclub staat in Davi adres 2000 de luxe. Na een pc-crash het programma opnieuw geinstalleerd. De gebackupte gegevens weer terug zetten kon niet, bij converteren wordt een foutmelding gegeven. Davilex kan (wil) mij niet helpen omdat zij dit programma niet meer maken!!!
Wie heeft voor mij een oplossing???

Met vriendelijke groet,

Zwemclub "De Ward" uit Bemmel

Ik word niet gehinderd door kennis van Davilex poducten (dus vergeef het mij als ik een domme opmerking plaats.......), maar kun je het bestand op de hdd vinden en als dat zo is, wat is de extensie van het bestand, m.a.w., misschien is het met een andere applicatie te benaderen.......... (Ecxel / Access / Word ???.........)

Geplaatst door Teetje
De gebackupte gegevens weer terug zetten kon niet, bij converteren wordt een foutmelding gegeven. Davilex kan (wil) mij niet helpen omdat zij dit programma niet meer maken!!!

Met vriendelijke groet,

Zwemclub "De Ward" uit Bemmel
Je hoeft v.d. gebackupte gegevens toch geen conversie(omzetting) uit te voeren? Ze zijn immers nog steeds van hetzelfde soort gebleven.

Dennis.

Geplaatst door DENNIS90

Je hoeft v.d. gebackupte gegevens toch geen conversie(omzetting) uit te voeren? Ze zijn immers nog steeds van hetzelfde soort gebleven.

Dennis.

Ik denk dat Pasje dit zegt omdat de gegevens niet met het Davilex programma geopend kan worden. En misschien wel met een ander programma zodat de gegevens dan weer overgezet kunnen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan