Hallo allemaal,
Ik ben al 2 weken aan het stoeien met Excel maar ik krijg het volgende maar niet voor elkaar:
Ik heb een aantal bestanden waar op bepaalde plekken het zelfde ingevoerd moet worden. Nu wil ik het via excel zo maken dat ik een soort van onzichtbaar tabblad heb waar ik de oranje gemarkeerde punten (zie bijlage) 1 keer invul en deze vervolgens in alle bestanden op de juiste plaats worden ingevuld.



Zou iemand mij kunnen vertellen op welke term ik moet zoeken op google voor een soort van tutorial, of zou iemand mij er misschien mee kunnen helpen?
Hopelijk heb ik het zo duidelijk uitgelegd.
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp.
Groetjes Wesley
Ik ben al 2 weken aan het stoeien met Excel maar ik krijg het volgende maar niet voor elkaar:
Ik heb een aantal bestanden waar op bepaalde plekken het zelfde ingevoerd moet worden. Nu wil ik het via excel zo maken dat ik een soort van onzichtbaar tabblad heb waar ik de oranje gemarkeerde punten (zie bijlage) 1 keer invul en deze vervolgens in alle bestanden op de juiste plaats worden ingevuld.



Zou iemand mij kunnen vertellen op welke term ik moet zoeken op google voor een soort van tutorial, of zou iemand mij er misschien mee kunnen helpen?
Hopelijk heb ik het zo duidelijk uitgelegd.
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp.
Groetjes Wesley