Hulp gevraagt bij zoektocht naar speakerset

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikwileenkoekje

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
hallo,
ik ben opzoek naar een surround sound speakersetje voor de pc,
ik heb zelf gezocht en kwam tot de conclusie dat een creative inspire t7900
wel geschikt was voor mij, maar wat blijkt nou deze is niet meer te krijgen, dus ik ben ik opzoek gegaan naar een alternatitief, echter ik kan niks vinden,
dus hier mijn vraag weten jullie een goed (betaalbaar ) surround sound setje voor de pc?

ik ga het vooral gebruiken bij films te kijken en te gamen, muziek luisteren doe ik bijna nooit. mijn voorkeur gaat uit naar een 7.1 surroundsound systeem.
bijvoorbaat dank.

Hoezo is er geen alternatief voor die Creative, wat kunnen de 100-den andere sets die er te koop zijn niet wat jij wil? 1 tip: Naar een geluidsinstallatie ga je luisteren, je koopt 'm nooit alleen op specs of looks..

Hoezo is er geen alternatief voor die Creative, wat kunnen de 100-den andere sets die er te koop zijn niet wat jij wil? 1 tip: Naar een geluidsinstallatie ga je luisteren, je koopt 'm nooit alleen op specs of looks..

hallo,
er zullen ongetwijfelt vele alternatieven zijn voor de t7900 alleen ik ben niet in staat ze te vinden, sites zoals vergelijk.nl kelkoo.nl keiskeurig.nl enz helpen mij ook niet echt.
er zijn zat speakers te vinden maar weinig surroundsound speakers.
dus ik zou graag willen weten welke alternatieven er zijn.

Of je er wat aan hebt weet ik niet maar volgens Mycom is ie nog te bestellen cq op voorraad in winkel in amsterdam.
http://www.mycom.nl/Products/View/7...utm_medium=cpc&utm_campaign=tradetrackerclick

Daarnaast,zoals aangegeven,er zijn zoooveeel setjes......:D

bedankt voor de hulp, ik had zelf deze site ook al een keer gevonden, alleen als je op bestellen klikt zegt hij "Dit product kon niet worden toegevoegd aan je winkelwagen."

Wat als je belt?

ook die mogelijkheid wordt gegeven.
en amsterdam is geen optie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan