hulp gevraagt met ESET Smart Security

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtuosa

Meubilair
Lid geworden
17 aug 2001
ik heb hier een trail versie van ESET Smart Security die 30 dagen geld.
deze staat er eigelijk net op maar wil niet updaten zonder gebruikers naam en pasword.
deze heb ik dus niet en ook niet gekregen via het bedrijf.
hoe kan ik nu updaten dit moet met een trail versie toch ook wel gaan neem ik aan.

dankje
wist dus helemaal niets hier van want mijn kis 7 versie is nu verlopen haha

dat ga dus niet luken op deze wijze.
ik kom dan in een loop terecht die me elke keer die test versie wil laten downloaden,
maar krijg dus geen 30dagen key toegewezen,.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk versie 2008 ?

Ik had hem ook tijdelijk even geinstalleerd om uit te proberen en ook hier lukte het updaten niet.

Toen maar weer teruggegaan naar mijn legale 2.70 versie en die doet het als een tierelier.

ik weet het niet wat het is deze kreeg ik dus van hun.
ga maar even wat anders zoeken dan want zonder een normaale virus scan ben ik liever,
niet online.

het schijn om 3.0.621.0 te gaan of het 2008 is weet ik niet staat er verders ook niet bij.

het schijn om 3.0.621.0 te gaan of het 2008 is weet ik niet staat er verders ook niet bij.

Ja sorry, die versie bedoel ik ook, ik heb mijn download van wat dagen terug even gechecked.

Maar je kunt altijd met je oude virusscanner gewoon online zijn hoor, ook met jouw nieuwe NOD32 versie. Dat hij niet update hoeft niet te betekenen dat je meteen onveilig zit te internetten.

Je zou je pas zorgen moeten maken als je een verouderde versie hebt van een antivirusprogramma die maanden niet geuopdate is.

Er zijn trouwens genoeg gratis antivirusprogramma's die niet onderdoen voor betaalde versies.

ja ok maar ik gebruik de pc ook voor bank zaaken dus moet het zo schoon mogelijk blijven :D

Internetbankieren en virusjes hebben naar mijn beste weten niet zoveel met elkaar te maken. Dan komt eerder de spyware om de hoek kijken.

Een virus kan je binnenkrijgen via de mail en met vooral besmette bijlagen, maar als je deze niet opent en gewoon verwijderd zal er niet veel gebeuren.
Of door het downloaden van besmette bestanden en daaran het bebruik van deze bestanden. Ook hier ligt de keuze in jouw handen.
Een andere mogelijkheid is het bezoek aan bepaalde websites die dan meestal in je cookies besmette bestanden plaatst.

Kortom, als je een PC op een normale manier gebruikt en je neemt bepaalde waarschuwingen in acht, zal een virusbesmetting doorgaans wel meevallen.
Als je daarnaast een virusscanner voor de echte slippertjes die je maakt gebruikt, zal een besmetting niet gauw plaatsvinden.

Het is geen gouden regel, ik ben ook wel eens besmet geweest door een virus wat gloednieuw was en de virusscanner nog niets wist van het bestaan van dit virus.

backdoors en ook andere zooi pakte kis 7 er uit.
en esset deed dat ook.
ik gebruik ook wel andere scanners.
in al die tijd had ik alleen ooit blaster

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan