Hulp gezocht bij aankoop laptop (:

Status
Niet open voor verdere reacties.

isabelhuiskes

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2011
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een laptop die bij mij past, de laptop die ik nu heb is heel langzaam en ik moet er vaak mee terug naar de winkel omdat er iets mis is. Ik heb nu een Acer laptop, ik ben er dus niet al te tevreden over dus ik koop liever een ander merk.

budget:
Mijn budget is niet zo hoog, 500 euro max. Maar ik denk dat het moet kunnen voor die prijs want ik zie veel laptops te koop staan voor een prijs onder de 500. Maar ik heb dus geen verstand van processors, videokaarten blablabla...

Wat ik er mee wil:
- ik neem hem nooit mee, hij staat altijd thuis. dus het gewicht maakt mij niet zo veel uit. een beetje een groot scherm zou ik wel mooi vinden.
- Ik zit nog op school, dus ik zoek vaak dingen op op internet en heb vaak dingen tegelijk aan, msn, internet, youtube enz.
- ik doe niet aan dingen als video's bewerken en photoshop, ik weet toch niet hoe dat allemaal werkt
- ik game wel regelmatig, best grote online games, dus ik zoek wel een laptop die daar tegen kan.

Volgens mij heb ik alles zo wel neergezet. Ik hoop echt dat iemand mij zou kunnen helpen, want ik heb geen idee waar ik naar moet kijken!

Vragen? stel ze graag (:

x
Isabel

Hoi,

Het belangrijkste wat betreft 'belasting' zijn die games dus.
Dat betekent dat je een keuze moet maken voor die prijs:
Óf een groter scherm en inleveren voor een processor
Öf een goeie processor en dan geen 17" , maar een 15.6" scherm.
Kijk eens bij de aanbiedingen van bedrijven in je woonplaats .... wat is die trouwens?
Ik woon in Arnhem en daar heb je alle 'computerboeren' op voorraad .....

Toshiba bij Computerland

HP bij Paradigit Hele goeie aanbieding: i5-processor en 4Gb werkgeheugen ..... !

Laatst bewerkt:
x.x

Bedankt voor jullie snelle reactie,
15" is voor mij groot genoeg hoor (:

Ik kreeg als advies van een vriend dat ik het beste naar een HP laptop zou moeten kijken. Ik weet verder niks van processors xd

Ik kom uit Hilversum, "computerboeren" heb ik nog niet echt gezien xD ik denk dat ik er gewoon een bestel.
en ik kijk ff op die sites van jullie (:

x

De toshiba lijkt me wel wat voor mij (: misschien neem ik die wel, denk er nog wel even over na, want 500 euro vind ik toch best geld :P
x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan