• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp gezocht bij Updaten VBA Listbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

GelukC

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2011
Beste Helpers,

Ik heb een Userform in Excel VBA gemaaakt, met een Listbox, voor het verzamelen van klantnamen.
Alles gaat tot nu toe proma, alleen het updaten van de gekozen klant lukt niet.

Ik ben al een tijdje aan het puzzelen, maar kom er niet uit.

Ik ben een beginner qua VBA, dus mocht er iemand zijn die dit beter kan qua VBA, super!
Ik weet dat de code een beetje door elkaar staat, maar wilde het eerst werkende hebben...

Alvast bedankt.

Bijlagen

Geen idee wat je wilt bereiken, dus iets meer uitleg over wat je verwacht is welkom.

Beste Helpers,

Ik heb een Userform in Excel VBA gemaaakt, met een Listbox, voor het verzamelen van klantnamen.
Alles gaat tot nu toe proma, alleen het updaten van de gekozen klant lukt niet.

Ik ben al een tijdje aan het puzzelen, maar kom er niet uit.

Ik ben een beginner qua VBA, dus mocht er iemand zijn die dit beter kan qua VBA, super!
Ik weet dat de code een beetje door elkaar staat, maar wilde het eerst werkende hebben...

Alvast bedankt.

Misschien DIT. Kolom D even zelf weer aanpassen.

Formuliertje ter studie toegevoegd...

Bedankt voor je hulp.

Dit is ongeveer wat ik wilde. Ik ga kijken of ik dit naar mijn eigen wensen kan aanpassen. Bedankt!

Wat de bedoeling is weet waarschijnlijk enkel jij. Maar hou het steeds zo simpel mogelijk fantasietjes komen enkel op het laatste.

Bijlagen

Bedankt, hier kan ik echt iets mee. Inderdaad veel simpeler. Hier kan ik mee verder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan