Hulp gezocht hoe weet ik welke videokaart mijn pc aankan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andyy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2012
Hallo helpmij.nl
Ik ben nieuw hier dus ik stel me even voor,
Andy 15 jaar
Hobby''s Game

Mehh mijn probleem is sinds kort dat: Tijdens het game word mijn videokaart heel heet en dan valt ie uit je hoort dan kraakgeluiden en geen bronsignaal en dan start ik hem weer op en krijg ik telkens het zelfde hiervoor kon ik gewoon normaal game mijn videokaart heet: Nvidia geforce 430...
En het word nu gewoon heel erg vervelend.. om de seconde dat hij uitvalt!
Ook al heb ik de nieuwste drivers geupdate. Met vriendelijke groet andy

Kort zamegesteld ik wil een nieuwe videokaart kopen maar weet niet welke bij mijn pc past
Wel 1tje die niet uitvalt en voor game is

Mijn computer specificaties zijn:

1z4e9lt.png

Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd de ventilator van je videokaart schoon te maken?

Vertel ook even hoeveel geld je te besteden hebt en wat voor verwachtingen je hebt van de nieuwe videokaart. Soort spellen, kwaliteit en de grootte van je beeldscherm

In principe past elke moderne kaartin je PC, dus het is alleen een vraag van prijs en kwaliteit

Ja heb ik geprobeerd ja stofzuigertje er door heen enzo, Niet geholpen!!

Mijn verwachtinge van nieuwe videokaart moete zowiezo call of duty mw3 aan kunne black ops 2 ect.
eerst kon ik ze ook altijd spelen maar sins kort niet meer!

Budget weet ik nog niet zo

100-200 euro? ofzo

In principe kan een videokaart van 100 euro prima voldoen aan je wensen. MW3 is nu eenmaal niet erg zwaar grafisch.

Zoiets kan de game op max settings bij full HD al draaien: http://tweakers.net/pricewatch/310752/sapphire-hd7750-1gb-oc.html

zit ook qua enegieverbruik dicht bij de oude kaart dus ik verwacht ook geen problemen met je powersupply. Wil je voor een snellere kaart gaan, let dan wel op dat je voeding dit ook aan kan, anders moet je die ook een nieuwe aanschaffen!

Met een 460W supply zit je redelijk ruim. tenzij je naar toprange kaarten gaat verwacht ik geen problemen met eender welke keuze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan