Goedemiddag,
Onderstaande code heb ik aangepast naar mijn wensen, maar is nog niet volledig.
Met deze macro worden alle tabbladen gemaild en geprint, terwijl ik alleen wil dat het tabblad 'Factuur' wordt geprint. Welke aanpassingen dien ik te maken?
Onderstaande code heb ik aangepast naar mijn wensen, maar is nog niet volledig.
Code:
Sub FactuurVerzenden()
Dim PDFnaam As String
Dim OutApp As Object
Dim OutMail As Object
PDFnaam = "K:\Facturen\" & _
Range("K5") & " " & _
Range("K3") & ".pdf"
ActiveWorkbook.ExportAsFixedFormat _
Type:=xlTypePDF, _
Filename:=PDFnaam, _
OpenAfterPublish:=True 'Of False om het document niet te openen
ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=1, _
Collate:=True, _
IgnorePrintAreas:=False
Set OutApp = CreateObject("Outlook.Application")
Set OutMail = OutApp.CreateItem(0)
With OutMail
.To = Range("K9")
.CC = ""
.BCC = ""
.Subject = Range("K10")
.Body = "Bijgaand factuur"
.Attachments.Add PDFnaam
.Display 'Of gebruik .Send
End With
Set OutMail = Nothing
Set OutApp = Nothing
End Sub
Met deze macro worden alle tabbladen gemaild en geprint, terwijl ik alleen wil dat het tabblad 'Factuur' wordt geprint. Welke aanpassingen dien ik te maken?