Hulp gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0517

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
Berichten
10
Ik wil heel graag leden op mijn website. Maar dan heb ik een paar goede ideeën nodig en wat hulp. Dus als iemand zich zou willen aanmelden voor mijn website en een bericht naar me willen sturen zou dat fijn zijn. Je krijgt een gratis VIP account. Mn Site: *KNIP* je spreekt het uit als Soosisijs. De nam komt van Soc>Social Ys>System en ice komt van icecream omdat ik dat lkkr vind.
Aidez-moi
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Leden werven via Helpmij.nl is niet toegestaan. Daarnaast blokkeert Eset de site als niet betrouwbaar. Link uit voorzorg verwijderd.

Tevens verwachten we een duidelijke titel. "Hulp gezocht" zegt niets over je vraag / probleem.

attachment.php


attachment.php
 

Bijlagen

  • Blocked.jpg
    Blocked.jpg
    18 KB · Weergaven: 71
  • Blocked2.jpg
    Blocked2.jpg
    10,5 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet aan die website ligt maar eerder zoals aan de melding te zien is aan de favicon.ico. Aangezien deze van CO.CC zijn hun de boosdoener en niet de website zelf, ik krijg trouwens helemaal geen melding.

Wellicht is het dus een valse melding en ligt het aan CO.CC en niet aan de website zelf.


  • Microsoft Security Essentials
 
Leden werven via Helpmij.nl is niet toegestaan

Gaat om een niet-commerciele site.
Waar staat dat iemand hier niet mag vragen om lid te worden van het forum in kwestie?

Tardis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan