• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp met afstand in cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theunie1965

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2018
Berichten
197
Hallo allemaal

Weet iemand hoe ik in Kolom AS toch alles netjes onder elkaar krijg zonder die grote opening als ik de eerste kolom pak gaat alles goed logisch maar daarna lom er niet uit



Gr Theu
 

Bijlagen

  • Muizen & Ratten kweek incl QR-code.xlsm
    49,6 KB · Weergaven: 8
Zoiets? (Office 365)
Code:
=TEKST.COMBINEREN(TEKEN(10);WAAR;AU2:BA2)
 
De formule kopiëren in AS2 waar nu je eigen formule staat.
 
Hoi


Mag ik nog wat vragen is het mogelijk om in Kolom BB een plus min. knop te maken om zo de aantallen in kolom AX&BA te verhogen of te verlagen. dan steeds uit berekenen hoeveel er nog zijn


Hartelijk bedankt alvast
 
Hoi

Bedankt maar als ik in kolom AX klik komt in kolom AS de foutmelding. Naam? te staan

Sorry ik ben echt een beginneling
 
De formule in #2 bevat een functie die alleen in Excel 365 voorkomt. Het moet dus wat minder elegant...

Probeer deze eens in AS2 in mijn voorbeeldje in #6:
Code:
=ALS(AX2=0;"";ALS(AU2>0;AU2&TEKEN(10);"")&ALS(AV2>0;AV2&TEKEN(10);"")&ALS(AW2>0;AW2&TEKEN(10);"")&ALS(AX2>0;AX2&" stuks"&TEKEN(10);""))&ALS(BB2=0;"";ALS(AZ2>0;AZ2&TEKEN(10);"")&ALS(BA2>0;BA2&TEKEN(10);"")&ALS(BB2>0;BB2&" stuks"&TEKEN(10);""))
 
Hoi Hoi


Helmaal happy het werkt nu

Ik wen s u fijne feestdagen en een gezond 2023

Gr Theunie
 
Ik heb er nog een paar verbeteringen in aangebracht.
Code:
=ALS(AU2>0;AU2&TEKEN(10);"")&ALS(AX2=0;"";ALS(AV2>0;AV2&TEKEN(10);"")&ALS(AW2>0;AW2&TEKEN(10);"")&AX2&" stuks"&TEKEN(10))&ALS(BB2=0;"";ALS(AZ2>0;AZ2&TEKEN(10);"")&ALS(BA2>0;BA2&TEKEN(10);"")&BB2&" stuks")
De locatie kwam er niet bij als AX2 gelijk was aan 0, en het kon ook nog een klein beetje korter...
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi
Te vroeg gejuicht eerste rij werkt perfect nu selecteer ik de hele rij copy en plak er onder dan werkren de pijlen niet meer

Gr Theunie
 
Nee, dat klopt. Elke pijl (kringveld) is gekoppeld aan één cel.

Wijs met de muis de knop aan en druk op rechtermuisknop > besturingselement opmaken. Daarna kun je de verwijzing aanpassen. Dit moet je dus voor elke "pijl" doen!
 
QR code werkt niet

Hallo

Ik heb wat aanpassingen moeten doen ivm met ideeën

Wie kan en zou mij willen helpen om in pagina Start en Kweken het probleem met de QR maken op te lossen.


Gr Theunie
 

Bijlagen

  • Muizen & Ratten kweek incl QR-code.xlsm
    150,7 KB · Weergaven: 7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan