Ik probeer een Excel werkblad te maken waarbij ik makkelijk kan weten hoeveel km er tussen 2 bepaalde plaatsen ligt. Voor mijn werk moet ik mij nl. veel verplaatsen en daarbij moet ik het aantal km. ook aangeven op mijn werkfiche. Ik vertrek iedere dag naar een bepaalde werf van thuis uit, om daarna opnieuw naar andere plaatsen te vertrekken om daar arbeid uit te voeren.
Vraag is: hoe doe ik dat?
Ik heb al een tabel gemaakt met de locaties van de verschillende plaatsen en het aantal km. dat ik moet rijden van thuis uit, en een tabel met het aantal km afstand tussen de verschillende plaatsen onderling. Hoe zorg ik er echter voor dat Excel de afstanden optelt en mij een totaalbeeld geeft van het in totaal aantal gereden km. voor die dag?
Even een voorbeeld:
Ik vertrek van de werf in Rumbeke naar Roeselare: Hoe moet ik er nu voor zorgen dat Excel mij automatisch het aantal km geeft?
Hopelijk kan iemand mij helpen
Groeten
GTCG
Vraag is: hoe doe ik dat?
Ik heb al een tabel gemaakt met de locaties van de verschillende plaatsen en het aantal km. dat ik moet rijden van thuis uit, en een tabel met het aantal km afstand tussen de verschillende plaatsen onderling. Hoe zorg ik er echter voor dat Excel de afstanden optelt en mij een totaalbeeld geeft van het in totaal aantal gereden km. voor die dag?
Even een voorbeeld:
Ik vertrek van de werf in Rumbeke naar Roeselare: Hoe moet ik er nu voor zorgen dat Excel mij automatisch het aantal km geeft?
Hopelijk kan iemand mij helpen
Groeten
GTCG