• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp met database wat aanpassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

libregts65

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2013
Emiel heeft heb voor mij een prachtig form gemaakt, is het mogelijk dat de volgende aanpassingen kunnen?

Ik heb namelijk in de database kolommen aangemaakt met bedragen INC en EXCL de kolommen INCL stonden er al in kan jij deze kolommen bij voegen aub.

Tevens de vraag of ze dan ook in het Formulier zichtbaar zijn en tevens dat er een € in form wordt weergegeven bij de bedragen.

Bij voorbaat alvast bedankt

Bijlagen

Goed op weg

Heren , ik heb zelf nu het Form opgezet in wat ik heb geleerd de afgelopen tijd en via vragen hier op het forum
In het bestand dat ik heb bij gevoegd zou ik graag willen dat hij als is een bedrag invul bij de diverse bedragen waar EXCL hij in het vak INCL automatisch het bedrag invult met 21% BTW
En dat hij tevens het Openstaande bedrag verveld in de velden Openstaand EXCL en Openstaand INCL

En dat hij hem wegschrijft in de Worksheet als valuta nu doet hij dat als text

Alvast bedank voor de hulp

Bijlagen

Topper

Man bedankt je maakt me dag goed en nu kan ik kijken wat ik fout heb gedaan mede door jullie bijdrage heb ik veel bij geleerd en begin Excel steeds leuker te vinden Bedankt bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan