Hulp met laptop kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

meboe

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2010
Beste mensen,

naar aanleiding van mijn vorige topic, ben ik opzoek naar een nieuwe laptop. Ik had mijn oude laptop naar de computerdokter gebracht en die wist me te vertellen dat de videochip op het moederbord was overleden.

Ik wil dus een nieuwe laptop. Ik wil een laptop rond de 800 euro (goedkoper mag altijd natuurlijk) waar ik mee kan surfen, msn en dat soort dingen. Ook wil ik af en toe een game kunnen spelen, en belangrijk: video bewerken.

Nou heb ik deze gevonden: http://www.computerpirates.com/lapt...io-vpc-e/sony-vaio-eb1s1e-bj-vpceb1s1e-bjnl3/. Ik vroeg mij af, is dit wat voor mij? Staat de prijs in verhouding tot de kwaliteit? Of heeft iemand andere suggesties?

Alvast bedankt,
Melle;)

P.S. Liever geen Acer meer.

An sich een leuke laptop maar ik raad je HP of Dell aan. Die hebben betere kwaliteit en worden ook veel gebruikt bij bedrijven en instellingen...

Heb zelf de HP pavilion dv5 en die leeft nog steeds. Verder heeft mijn moeder ook een HP (nc6820 oid) en die is al 4 jaar oud en doet het nog steeds even goed als op het begin!

Sony is minder goed? Zelf zat ik ook nog naar de Asus laptops te kijken trouwens.

Laatst bewerkt:
An sich een leuke laptop maar ik raad je HP of Dell aan. Die hebben betere kwaliteit en worden ook veel gebruikt bij bedrijven en instellingen...

Heb zelf de HP pavilion dv5 en die leeft nog steeds. Verder heeft mijn moeder ook een HP (nc6820 oid) en die is al 4 jaar oud en doet het nog steeds even goed als op het begin!
Waar lees ik dit / kan ik dat vinden / waar haal je die 'wijsheid' vandaan?

In de top 10 zitten m.i. o.a (in willekeurige volgorde):

Medion - Toshiba - Dell - HP - Sony - Asus - Xxodd.

In de top 20 en dan op een vrij lage plaats zit Acer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan