ROYONIX
Banned
- Lid geworden
- 14 apr 2011
Ne nee net zoals ik zei dat, drie keer moet worden .. :
Een keer doe je BitComet als app met adres "C:\Program Files (x86)\BitComet\BitComet.exe" ( zonder poorten ! ) en vervolgens een keer TCP plus een keer UDP, elke keer onder de privé ! ( alles wat jouw eigen is bij firewall onder de privé ! ) en dat is bij binnenkomende verbindingen ! ( bij een applicatie altijd voor een poort moet je kiezen NOOIT twee verschillenden !)..
Bij Uitkomende doe je zoals daar boven ook aangegeven is .. #17
In BitComet doe je zoals je weet deze dezelfde poort, .... en uiteindelijk in modem doe je een enige keer een poort (dezelfde poort zoals bij firewall en BitComet ! ! ) onder de aanwijzing van TCP/UDP samen of met je IPV4 adres en bevestig je dat ...
I.v.m. BitComet binnen instellingen dat moet jij wel zelf instellingen kennen
...die volgens regels ieder gebruiker moet zelf uitvogelen en of leren .. ( paar of aantal instellingen en regels in BitComet zijn ook beetje van belang voor verbindings regels ! ) ..
Als je volgd dat alles en die instellingen ( hoop ik dat begrijpelijk is !
) het is absoluut ONmogelijk dat jij niet-verbindbaar kan zijn, of mocht je wel niet-verbindbaar zijn dan instellingen heb je niet zoals dat omgeschreven is, gedaan of gevolgd ..
P.S. Poorten ( Bij BitComet in dit geval ! ) kies je altijd en alleen maar tussen 49152 en 65535 nooit buiten dat !
<<-- Dit is Poorttest-check bij mijn BitComet !
Een keer doe je BitComet als app met adres "C:\Program Files (x86)\BitComet\BitComet.exe" ( zonder poorten ! ) en vervolgens een keer TCP plus een keer UDP, elke keer onder de privé ! ( alles wat jouw eigen is bij firewall onder de privé ! ) en dat is bij binnenkomende verbindingen ! ( bij een applicatie altijd voor een poort moet je kiezen NOOIT twee verschillenden !)..
Bij Uitkomende doe je zoals daar boven ook aangegeven is .. #17
In BitComet doe je zoals je weet deze dezelfde poort, .... en uiteindelijk in modem doe je een enige keer een poort (dezelfde poort zoals bij firewall en BitComet ! ! ) onder de aanwijzing van TCP/UDP samen of met je IPV4 adres en bevestig je dat ...
I.v.m. BitComet binnen instellingen dat moet jij wel zelf instellingen kennen

Als je volgd dat alles en die instellingen ( hoop ik dat begrijpelijk is !

P.S. Poorten ( Bij BitComet in dit geval ! ) kies je altijd en alleen maar tussen 49152 en 65535 nooit buiten dat !

Laatst bewerkt: