Hulp met luister poort openen voor Bitcomet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ne nee net zoals ik zei dat, drie keer moet worden .. :

Een keer doe je BitComet als app met adres "C:\Program Files (x86)\BitComet\BitComet.exe" ( zonder poorten ! ) en vervolgens een keer TCP plus een keer UDP, elke keer onder de privé ! ( alles wat jouw eigen is bij firewall onder de privé ! ) en dat is bij binnenkomende verbindingen ! ( bij een applicatie altijd voor een poort moet je kiezen NOOIT twee verschillenden !)..

Bij Uitkomende doe je zoals daar boven ook aangegeven is .. #17

In BitComet doe je zoals je weet deze dezelfde poort, .... en uiteindelijk in modem doe je een enige keer een poort (dezelfde poort zoals bij firewall en BitComet ! ! ) onder de aanwijzing van TCP/UDP samen of met je IPV4 adres en bevestig je dat ...
I.v.m. BitComet binnen instellingen dat moet jij wel zelf instellingen kennen :( ...die volgens regels ieder gebruiker moet zelf uitvogelen en of leren .. ( paar of aantal instellingen en regels in BitComet zijn ook beetje van belang voor verbindings regels ! ) ..

Als je volgd dat alles en die instellingen ( hoop ik dat begrijpelijk is ! :( ) het is absoluut ONmogelijk dat jij niet-verbindbaar kan zijn, of mocht je wel niet-verbindbaar zijn dan instellingen heb je niet zoals dat omgeschreven is, gedaan of gevolgd ..:(

P.S. Poorten ( Bij BitComet in dit geval ! ) kies je altijd en alleen maar tussen 49152 en 65535 nooit buiten dat !

Poorttest1.jpg Poorttest2.jpg Poorttest3.jpg <<-- Dit is Poorttest-check bij mijn BitComet !

Laatst bewerkt:
ASDFS.png

Mist er nog wat? is er iets verkeerd? want op die "Open Port Check Tool" staat er:

Error: I could not see your service on 85.150.xxx.xxx on port (50550)
Reason: Connection timed out.

Als je zoals ik zei precies in firewall zo genoteerd hebt en ALS je hebt in je modem poort onder de TCP/UDP tegelijk met IPV4 genoteerd en toegestaan met bevestiging ( dat is in modem dus een keer ! )
vervolgens ook na dat alles PC herstarten moest je ...
=====
Het enige wat je doen moet instellingen in je BitComet nakijken ( ken jij BitComet wel en hoe die werkt enz..en welke je versie gebruikt ??? geloof je me a.u.b. geen een andere versie dan 0.70 beter is ! )

:( Uitgebreide instellingen in BitComet zelf dat is volgens mij N.V.T. en zeer veel i.v.m. P2P in verband is, dus die kan ik je en mag ik je niet veel helpen, :( denk maar daar ook aan dat zeer zeker je hebt alles goed ingesteld met boven aangegeven instructie ..
Als jij merkt dat jij toevallig niet verbindbaar bent, dat komt ook doordat uitgever/poster/uploader niet online is of dat niemand aanwezig tijdens uploaden is !

Laatst bewerkt:
Ik heb dit probleem dus ook...ineens kreeg ik deze melding, terwijl ik al jaren BitComet gebruik....Maar ik kan wat hier boven allemaal staat geen wijs uit....ik durf (omdat ik daar gewoon geen verstand van heb) ook niet met m'n router te gaan zitten klooien....Zoals bij de site www.snelrennen.nl heb ik de instellingen ook staan....

Ik heb alleen bij mijn Huawei-router de tabbladen (bij Geavanceerd - NAT) ALG en DMZ...dus niet het tabblad Port Mapping...
Knipsel.JPG

Is er geen duidelijkere/simpelere uitleg (voor leken op dit gebied):confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan