Hulp met maken Radiosite

Status
Niet open voor verdere reacties.

aymar

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo,
Ik heb deze vraag mischien al gesteld maar daar heb ik geen antwoord op gekregen dus stel ik m anders :)
Zelf ben ik bezig met een site daarvoor alleen snap ik er na een tijdje geen **** van, ik heb alle benodigheden etc etc.
Alleen hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Alle benodigheden lopen via php/html en een DJ paneel met mysql, daar heb ik geen/weinig ervaring mee dus mischien kan een van jullie mij ermee helpen?
De website wil ik het liefst gratis, wegens de benodigheden die ik heb geld koste.
Ik heb een account op de hoster: 000webhost.com
Mijn stream is gehost op Radionomy en word verbeterd naar de aanpassingen in de website :)
Zelf heb ik al bestanden voor de layout ect,
LETOP! het zijn bestanden en geen html teksten.

Bedankt voor het helpen/lezen van mijn probleem!

Waarom gebruik je het kan en klare flatcast niet om een radio station te beginnen?
Bespaart je een hoop geprogrameer en geld:) Google op Flatcast Radio voor meer info

Ik heb al eerder gehoord over flatcast alleen heb ik daar niet gekozen omdat:
*De website ziet er vaag uit/raar/niet goed ingedeeld
*flatcast heeft volgensmij geen autodj
*Shoutcast is handiger voor aims, en de habboradiowebsite.

Alleen: ik hoef niet een host te weten: maar kan iemand mij helpen met de website voor de habboradio?
Ook met mysql.

P.S. Vind jij een habboradio ook leuk? en wil jij met dit project ook meewerken? neem contact! en mischien kun jij helpen! *coders/websitebouwer*

Okey, ik ben alweer een stukje verder, en weet nu hoe je het DJ paneel moet installeren op de website.
Alleen mijn layout *is als zipbestand* kan ik niet op de website krijgen?
Iemand enig idee hoe ik dat kan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan