hulp met microsoft security essentials upgrade

• Onderwerp starter Onderwerp starter gp69
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gp69

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
hallo
ik krijg al een tydje de vraag om mn MSE te upgraden, maar telkens krijg ik de melding dat het proces niet meer werkt en ik krijg ook deze foutcode 0xC0000005
ik weet niet meer wat te doen, iemand raad?
GP69

eerste helemaal de-installeren; booten en daarna opnieuw de nieuwe versie installeren.

das net het probleem, ik weet niet hoe ik hem moet deïnstalleren

Windows XP: start- configuratiescherm-software enz
Windows Vista/7: start-configuratiescherm-programma's-een programma verwijderen enz

vertel eens even precies wat je doet en wat er niet lukt, graag met foutmeldingen en alles erbij.nu is het gokken.
welk OS (XP, Vista, 7) is het trouwens?

oke, ik gebruik windows vista
ik krijg dus telkens de melding dat het aanbevolen is om te upgraden.
dus ik klik op upgrade
dan opent zich een venster en onderneemt hij devolgende stappen
- zoeken naar nieuwste versie
- downloaden
- installeren.
en bij de laatste loopt hij vast, dan krijg k een melding : microsoft security essentials setup werkt niet meer
2 keuzes
- online naar oplossing zoeken
- programma sluiten
ik kies sluiten dan
foutmelding : fout bij het installeren van MSE upgrade
foutcode 0xC0000005

1) wat gebeurd er als je gewoon via configuratiescherm probeert MS SE te de-installeren?
wat voor foutboodschap krijg je dan?

2) heb je al eens geprobeerd om gewoon de laatste versie van MS Se te downloaden (vanaf http://www.microsoft.com/security_essentials/ ) en dan te installeren? wat voor foutboodschap krijg je dan?

wel ik heb beide geprobeerd
en bij het eerste krijg ik foutcode 0x80070643
bij het 2e krijg ik meteen de melding dat het niet meer werkt

PS ik heb ondertussen al een mail gestuurd naar MSE, indien zei een oplossing weten meld ik dat hier, maar ze zullen me ten vroegste morgen helpen.

weet het even niet; heb dit nog niet eerder gezien/gehoord. weet je zker dat je geen malware in je systeem hebt? (even mbam en hitman pro 3 proberen om zeker te zijn!)
ik ben benieuwd wat Microsoft morgen zegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan