hulp met prince of persia

Status
Niet open voor verdere reacties.

thriller22

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2007
kan iemand mij helpen

ik heb prince of percia nog neit zo lang maar ik heb net dat als je 1 keer op r drukt dat
dan de tijd stil staat. maar even later ging ik dood en tijdens het laden viel het spel uit.
toen ik hem weer opstartte was dat ventje een zombie en ook de home pagina van dat spel is veel somberder geworden. ik wil geen zombie maar hij kan precies het zelfde en het lijkt op hij beter kan vechten.

Als je belooft dat je verder in je leven geen oneerlijke dingen zult doen, krijg je hier de tips:
http://www.mennekecheats.nl/ps2/PrinceOfPersiaTheSandsOfTime.htm

+ nog wat engelse tips

To activate cheat mode, start the game with the command "PRINCE MEGAHIT". (Type "PRINCE IMPROVED" if you have version 1.3). The following codes are now available during the game.

Code Effect
Shift-L Skip to next level
Shift-T Extra bar of energy
Shift-W Feather fall
Shift-I Flip Screen
Shift-B View Animation/Sprites
Shift-S Drink Small Potion
C View code
V View screen to the top
H View screen to the left
J View screen to the right
N View screen to the bottom
K Kill all on-screen enemies
+ Increase Time
- Decrease Time

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet zeker (maar proberen kan geen kwaad) maar misschien heb je hier nog wat aan?

http://www.uhs-hints.com/

Een site dat stap voor stap hints en tips geeft zonder veel te verraden. Geen normale walkthrough dus:)

Nog een tip:

Bij opties-graphics- en dan zie je een balkje-helemaal naar links doen in plaats van het midden en dan gaat de gameplay sneller is dan geen slowmotion!

Je speelt toch af en toe met zo'n "dark prince" ofzo? Dat klopt gewoon hoor. Normaal gaat er ook health af als je met dit figuur speelt. Is gewoon tijdelijk, als je gewoon doorspeelt wordt je vanzelf weer de gewone prins. (Deze heb je af en toe nodig om bepaalde levels te spelen, volg het verhaal...).

Klinkt iderdaag logisch!
Desnoods zoek je een paar revieuws/previeuws over het spel voor meer informatie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan