shahied2015
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 dec 2015
Beste Leden,
Ik loop tegen een probleem aan betreft mijn bestaande menu bar.
Ik heb de bootstrap/responsive menu gemaakt en waar ik tegen aan loop is nu het volgende.
Wanneer ik met de muis over de menu knoppen ga, wil ik graag dat dit automatisch uitklap, nu moet ik er specifiek op klikken voor het uitklappen en inklappen.
Ik las online over de optie (hover) kan het ook mis hebben, maar ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.
Daarnaast weet ik eigenlijk niet hoe dit op de smartphone/tablets eruit gaat zien, volgens mij moet er specifiek op geklikt worden om het menu uit te klappen.
Maar op PC/laptop zou ik dit automatisch in/uitklapbaar willen hebben.
Zie mijn bijlage met de script.
Heel erg bedankt voor jullie Support, word zeker gewaardeerd.
Ik loop tegen een probleem aan betreft mijn bestaande menu bar.
Ik heb de bootstrap/responsive menu gemaakt en waar ik tegen aan loop is nu het volgende.
Wanneer ik met de muis over de menu knoppen ga, wil ik graag dat dit automatisch uitklap, nu moet ik er specifiek op klikken voor het uitklappen en inklappen.
Ik las online over de optie (hover) kan het ook mis hebben, maar ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.
Daarnaast weet ik eigenlijk niet hoe dit op de smartphone/tablets eruit gaat zien, volgens mij moet er specifiek op geklikt worden om het menu uit te klappen.
Maar op PC/laptop zou ik dit automatisch in/uitklapbaar willen hebben.
Zie mijn bijlage met de script.
Heel erg bedankt voor jullie Support, word zeker gewaardeerd.
Bijlagen
Laatst bewerkt: