Hulp met website

Status
Niet open voor verdere reacties.

0000000000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Ik zou graag een website willen hebben met een race game het moet er net zo uit komen te zien als GTA San Andreas en ik moet er mee kunnen e-mailen vanaf elk gewenst e-mail adderes zonder dat het na te zoeken is van wie het e-mailtje is ook zou ik graag een inlog systeem willen hebben en dat gebruiker's hun eigen personelijke pagina kunnen aanmaken en daar ook games kunnen maken en op zetten. ik heb al enige ervaring in html zo weet ik wat </b> is en wat <html> tag's zijn

Je wilt nogal wat. Ik denk dat je boven je nivo aan het denken bent hiermee. Als je alleen een paar html tags weet kom je er niet, zelfs niet met hulp van de mensen hier. Met alleen deze beperkte kennis kun je net aan een simpele site in elkaar flansen zonder toeters en bellen. Heb je al eens een site gemaakt? (url???)

First of all: En racegame maken in HTML? Not going to happen.

Second: Zorgen dat niet na te zoeken is wie een mailtje heeft gestuurd? Ten eerste, waarom? En als iemand al op zoek is naar data over de mail, kan die meestal ook wel vinden waar de mail weg komt.

Third: Ik denk niet dat je een beetje boven je niveau aan het denken bent. Vergelijk het met een kleuter die een Formule-1 auto probeert te ontwerpen en te bouwen.

(Ik suggereer overigens niet dat je een kleuter bent, puur even voor de analogie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan