Hulp nodig aub pc start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nadia11

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2011
Ik krijg bij het opstarten de volgende mededeling: we apologize for THE inconvenience, but Windows did not start successfully. À recent hardware or software change might have caused this.

Ik krijg de optie om via :
safe mode of safe mode with networking
Safe mode with command prompt
Last know Good configuration
Start Windows normally

Wat ik ook probeer welke mode dan ook niets werkt!! Hij telt af van 28 tot 0 en gaat dan na enige tijd over naar begin scherm Windows xp en dan lijkt het even alsof hij het weer gaat doen maar dan springt de pc weer terug naar het hier boven genoemde. Kan iemand mij aub helpen??? Alvast bedankt!!

Ik krijg bij het opstarten de volgende mededeling: we apologize for THE inconvenience, but Windows did not start successfully. À recent hardware or software change might have caused this.

Ik krijg de optie om via :
safe mode of safe mode with networking
Safe mode with command prompt
Last know Good configuration
Start Windows normally

Wat ik ook probeer welke mode dan ook niets werkt!! Hij telt af van 28 tot 0 en gaat dan na enige tijd over naar begin scherm Windows xp en dan lijkt het even alsof hij het weer gaat doen maar dan springt de pc weer terug naar het hier boven genoemde. Kan iemand mij aub helpen??? Alvast bedankt!!

Wat is het een desktop of laptop? Desktop zou ik zeggen maak open en controlleer 't daar even.

Oei, misschien de harde schijf defect/beschadigt ? Als er geen belangrijke bestanden opstaan, uw besturingssysteem even opnieuw installeren.

P.S
Je plaats een bericht 1 minuut na je vorige bericht, geduld is een schone zaak, gebruik anders de edit knop,
(anders worden de mods boos :D )

Ik dacht dat ik hem op de verkeerde forum geplaatst had vandaar  maar goed hoe kan ik te werk gaan dan?? Want ik vermoed dat ik niet anders kan dan iets opnieuw installeren. Ik heb geduld hoor alleen heb ik er een aantal bestanden opzitten die ik nodig heb. Bij de gedachten al dat ik alles opnieuw moet tikken word ik gek!! Vandaar.. Veilige modus opstarten is geen optie.. Dat heb ik al tig keer geprobeerd.. Helaas zonder succes  wat moet ik doen om mijn bestuurings systeem opnieuw te installeren?? Ik heb geen flauw idee

Download eerst hirens boot cd en brand deze op CD of zet hem op usb. http://www.hirensbootcd.org/download/ Kijk daarna met HDTune naar de staat van de hardeschijf. Ook kun je eventuele bestanden herstellen als dit mogelijk is. Daarna kun je Windows XP opnieuw installeren, opstarten van CD en volg de instructies. Ook is het mogelijk dat je harde schijf defect is.

Download eerst hirens boot cd en brand deze op CD of zet hem op usb. http://www.hirensbootcd.org/download/ Kijk daarna met HDTune naar de staat van de hardeschijf. Ook kun je eventuele bestanden herstellen als dit mogelijk is. Daarna kun je Windows XP opnieuw installeren, opstarten van CD en volg de instructies. Ook is het mogelijk dat je harde schijf defect is.

Hirensboot precies wat ik dacht :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan