Hulp nodig bij aankoop 2ehands scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

QuiCk01

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2007
Hallo!

Ik kan voor zeer weinig een 20 tft scherm kopen voor 100 euro. Nieuw kost dit scherm rond 400 euro. Ik heb dus al gemailt met die gast en hij zegt dat er 2 dode pixels in zitten. Wat denken jullie? Laten varen of de (redelijk dure) gok wagen? Ik kan het scherm niet gaan bekijken want het is gewoonweg te ver dus zou verstuurd moeten worden. Het scherm is 1 jaar oud.
Ik twijvel heel erg vandaar.

Alvast bedankt

Wanneer het te ver weg is om te gaan kijken is het ook te ver weg om er eventueel mee terug te gaan, dus NIET doen...

Als de dode pixels in het midden van het scherm zitten, kan het erg storend wezen, ook met een drukke achtergrond.

Misschien dat ie je eerst een foto kan sturen met de locatie van de dode pixels? Als ze ergens tegen de zijkant van het beeldbuis zitten, dan valt het nog wel te doen en is 100 euries niet veel geld voor zo'n scherm als deze verder nog goed is.

Om welk merk en type scherm gaat het trouwens?

20 inch tft van acer kost rond de € 240
zie hier is dus nieuw en garantie.....

Te gek Lange Pier!

Ik ben nog in onderhandeling morgen meer! :o

Heb het niet gedaan. Ik belde en vond het allemaal maar een rare zaak. Opeens viel het beelscherm uit en er was nu ook drinken overheen gegaan. Dus ik vond het allemaal maar raar. Echt zonde was mooi scherm! Word nu maar weer een nieuwe kopen!

Laatst bewerkt:
Nee, maar wat niet is kan nog komen want er staat inderdaad veel moois voor weinig in.
Is dit een soort Makro principe? Alleen voor bedrijven en meestal groothandel?

ja is voor bedrijven.....prijzen zijn exclusief btw...
woon je in de buurt van Enschede dan kan ik je verder helpen.....

Nee woon in het westen ben ik ong 2 uur bezig om daar te komen.
Toch hartelijk dank voor het aanbod! Dit zie je bijna op geen enkel forum voorkomen echt top!

Nou kijk eens Dit vindt ik Nou een te gekke aanbieding !!!!
Jullie niet?
Aanbieding!<<<---KLIK!

HP Pavilion w19b 19''WideTFT, 5ms, DVI, Zilver

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan