HULP nodig bij driv3r (pc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen051

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2005
Hoi, ik heb een probleem met driv3r, ik loop vast bij een missie. Je bent dan net aangekomen in Nice, hebt dat vrouwtje al gered en dan moet je op een gegeven moment een oplegger stelen uit een zwaar bewaakt haventerrein (tenminste, zo heb ik het begrepen).
volgens mij heb je hier een vrachtwagen voor nodig, maar deze kan ik nergens vinden. Ik probeer het al 3 dagen, HELP

Je hebt hier geen vrachtwagen voor nodig. Spring in het water en daar vindt je een leiding. Hier kan je inzwemmen.

Succes.

aan de zijkant van het complex is een pijp, daar ga je in, zwem je naar de uitgang, een ladder omhoog. Kom je op het terrein moet je naar de kraan, zet je de container op de wagen, ga je naar de hangar waar de truck staat (kun je zien vanuit de kraan) en dan volgt de rest.

He, 't is intussen gelukt met de tunnel. maar nu heb ik weer 'n probleem. Ik zit in Nice nog steeds, opgesloten in een loods en een aantal mannen proberen door de deur te lassen. Ik heb dan 'n vorkheftruck tot mijn beschikken en een aantal kisten, en nu lijkt mij dat je die op moet stapelen zodat je boven over die brug heen kan. Maar voor ik met kist 3 klaar ben ben ik allang weer dood. Is hier ook een trucje voor?

Deze missie is niet makkelijk.
Je moet die kisten niet bij de deur zetten, maar aan de andere kant. Daar zit een verhoging en daar moet je op. Je zal wel snel moeten zijn. Bovenop die verhoging liggen een paar handgeweren. Daarmee kan je die mensen dood schieten.

Succes.

@Admin_Frisian: Dat klopt. Het gaat over driver 3.

Twee threads samengevoegd.. post je verdere vragen over Driver 3 maar gewoon hier erbij :)

IK heb, zoals ik over de e-mail zei, een kaartje gemaakt.
Onder het kaartje staat een beschrijving:

Driver.jpg

1. Stap in de vorkheftruck en zet de kisten neer zoals aangegeven op het kaartje. Begin met de kratten die op het kaartje 2, 3 en 4 zijn. Bij krat 1 moet namelijk ook de vorkheftruck erbij staan (omhoog met een krat erop).
Op het kaartje staan krat 3 en 4 op elkaar. Krat 2 ernaast. Als je krat 2, 3 en 4 hebt neergezet pak je krat 1. Doe de vorkheftruck omhoog en zet hem tussen de twee verhogingen. Stap nu uit en begin met klimmen bij krat 2.
Op de tweede verhoging liggen wapens. Pak deze en schiet die mensen dood.
Als je door de uitgang gaat moet je nog iemand dood schieten. Daarna spring je in een boot en moet je later nog meer schieten.

Ik hoop dat het duidelijk is. Als je nog vragen hebt even hier vragen en niet via e-mail.

Succes.

driv3r

kan iemand mij helpen ik kom niet verder met de missi the hit (driv3r pc) kan iemand mij helpen reageer dan plz

Driv3r

ik heb een probleem telkens als ik aan het spelen ben of in een auto zit gaat die stotterren en als ik alleen op het strand rij of vliegveld doet hij dat niet :confused: WIE KAN MIJ HELPEN

P.S. Spel is pas een week oud ?? :p
Spel is voor de PC

Laatst bewerkt:
Kom niet verder met level waar je Calita moet volgen.

Hallo.

Ik kom niet verder met het level waar je Calita moet volgen.
ik ben ook al aantal keren opnieuw begonnen met dat level.
maar zonder resultaat dat ik het level uitspeel.
Telkens rijd Calita me weg.
Weet iemand soms wat ik moet doen??

alvast bedankt.

Roger

Graag een eigen topic openen. Nu wordt er gereageerd op een topic uit 2005 en dat is niet geheel de bedoeling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan