Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en heb werkelijk heel Google en Helpmij.nl doorgezocht voor mijn "probleem".
Ik heb ook nog niet veel kennis van Excel, dus als ik suffig overkom, weten jullie hoe dit komt
.
Ik heb een kleine tevredenheidsenquête in tabelvorm, die ik wekelijks ongeveer 90 keer moet invoeren.
Ik ben op zoek naar een methode om een invoerblad en een resultaatblad te realiseren.
Dus ik wil op blad 1 de enquête invoeren, dan op een knop klikken, waarna de gegevens naar blad 2 worden weggeschreven.
Het liefst is de tabel op blad 1 dan ook weer leeg, zodat ik blanco kan beginnen met een nieuw invoer.
Ook wil ik dan dat de gegevens op blad 2 bijgewerkt worden als ik een nieuwe enquête heb ingevoerd.
Ik weet überhaupt niet of dit mogelijk is, maar als iemand me kan helpen ben ik erg blij!
Mocht ik onduidelijk zijn, dan leg ik graag uit wat mijn wensen zijn.
Ik ben nieuw op dit forum en heb werkelijk heel Google en Helpmij.nl doorgezocht voor mijn "probleem".
Ik heb ook nog niet veel kennis van Excel, dus als ik suffig overkom, weten jullie hoe dit komt

Ik heb een kleine tevredenheidsenquête in tabelvorm, die ik wekelijks ongeveer 90 keer moet invoeren.
Ik ben op zoek naar een methode om een invoerblad en een resultaatblad te realiseren.
Dus ik wil op blad 1 de enquête invoeren, dan op een knop klikken, waarna de gegevens naar blad 2 worden weggeschreven.
Het liefst is de tabel op blad 1 dan ook weer leeg, zodat ik blanco kan beginnen met een nieuw invoer.
Ook wil ik dan dat de gegevens op blad 2 bijgewerkt worden als ik een nieuwe enquête heb ingevoerd.
Ik weet überhaupt niet of dit mogelijk is, maar als iemand me kan helpen ben ik erg blij!
Mocht ik onduidelijk zijn, dan leg ik graag uit wat mijn wensen zijn.