Hulp nodig bij keuze MediaSpeler.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kyran
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyran

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2012
Hallo,
Mijn naam is Kyran en ik ben eigenlijk wel geïntreseert in een MultiMedia speler voor bij een televisie.

Ik ken iemand die ook een mediaspeler in huis heeft en ik vond het zelf een aardig grappig en handig apparaat.
Ik heb dus intresse om zo'n ding aan te schaffen. Als iemand niet weet wat dit is, tja... dan klikt u gewoon op terug of google'd u even wat dit is.
Maar ik heb dus op google lopen zoeken en ik weet zelf niet echt veel over wat ik zou moeten nemen. Want natuurlijk wil ik er wel wat op kunnen doen voor een niet al te hoge prijs.
Bijvoorbeeld had ik er een gevonden met 1 TB (terrabight) en die had ook best wel leuke functies maar toen ik naar beneden scroll'de zag ik bij de reviews een erg slechte beoordeling. Nou heb ikzelf natuurlijk wel verstand van wat goed is en wat niet, maar nog steeds is google niet alles en mischien loop ik een mooi apparaatje (in dit geval zo'n mediaspeler) mis.

Mijn grote vraag is dus, heeft iemand van alle mensen op Helpmij.nl een Mediaspeler gezien of heeft enkele hint's of tip's dat mij mischien uit de brand kan helpen met deze vraag.

Alvast bedankt, ik hoop dat ik reacties krijg. Als ik nog iets moet melden of nog niet heb verteld zeg het dan alstublieft even in de reacties. Nogmaals alevast bedankt!

- Kyran

Als het apparaat "bedraad" (dus met een kabel van af de PC of router) mag zijn, is de Netgear Neo (NTV550) een hele goede keuze... Het ding heeft geen harde schijf, maar je kunt deze (zelfs 2) er wel via de usb poorten aanhangen, het ding kan films (in alle bekende formaten, zelfs iso), video's, foto's afspelen van alle PC's binnen het netwerk, heeft een slot voor SD kaarten, internet radio, muziekbestanden zijn ook direct van alle pc's in het netwerk te selecteren. http://www.netgear.com/home/products/hometheater/media-players/ntv550.asp
Ik heb het ding nu bijna twee jaar, en ben er erg blij mee.

Laatst bewerkt:
Zelf heb ik de AC Ryan PlayonHD2 met een 2TB disk intern. Deze speler bevalt prima en ik ben nog niks tegen gekomen dat hij niet afspeelt. Zowel van intern als over m'n bedrade netwerk. Zelfs 1080p Blu-Ray en MKV bestanden speelt hij zonder mankeren prima af.
Ook ondersteunt hij 3D OU en SBS films met bijbehorende externe ondertiteling. (Op een 3D TV)
http://www.acryan.com/product/playonhd2/

Hier een verslag over verschillende merken:
http://nl.hardware.info/reviews/2448/7-mediaspelers-vergelijkingstest

Laatst bewerkt:
Welkom op helpmij.nl:thumb:

Heb je vraag verplaatst naar een passendere sectie.

Dank u wel voor uw hulp, ik zal bijde mediaspelers bekijken en als het me niet erg bevalt dan kijk ik gewoon door. Nogmaals bedankt ;)

Bedankt, ik heb zelf ook een soort mediaspeler gevonden. Het heet de Boxee Box alleen weet ik nog niet of het ook werkt op mijn TV. Ik heb nog zon bak achtig ding van LG dat niet werkt op HDMI. Dus zelf ben ik benieuwd of hij ook werkt op de ouderwetse AV-kabels. Zo niet kijk ik verder of kijk ik of er ook een oplossing ertegen is want hij ziet er best erg leuk uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan