Hulp nodig bij nieuwe onderdelen uitkiezen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roffaa

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2012
Hallo,

ik zit met een vraag. Ik heb op dit moment geen geld om een complete nieuwe pc te kopen. Daarom wil ik graag mijn hardware vernieuwen, om (bijv.) Diablo 3 zonder moeite te kunnen afspelen. Nu zijn dit mijn gegevens:

Systeem model: Acer Aspire M5201

Processor: AMD Phenom(tm) 9650 Quad-Core Procesor (4 CPUs) ~2.3GHz

Geheugen: 4096MB RAM

Videokaart: ATI Radeon HD 4800 Series.

Kortom allemaal oude troep, als ik alleen een nieuwe videokaart koop moet ik dan ook andere nieuwe dingen erbij kopen of lijkt het jullie beter om gewoon wel een hele nieuwe pc samen te stellen?

Alvast erg bedankt en ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen :o

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Je hebt een een 4800 videokaart maar welke weet je dat ook dit i.v.m je voeding aangezien de huidige kaarten wel wat vragen maar misschien heb je al een voeding die dit aan kan misschien even kijken welke voeding je hebt .

videoshiTkasdklsam.png

Deze informatie kan ik je geven over mijn videokaart, ik ben echt een groentje als het gaat om computers (daarom vraag ik jullie om hulp), maar volgens mij heb ik gewoon een 500watt voeding, waar zou ik dit kunnen zien?

Hoim,

Oke maar je kan wel even op het etiket van de voeding kijken hoeveel watt deze geeft even de pc open maken .

Oke stel ik heb een 500watt voeding, wat raad je me dan aan?

Hoi,

Misschien een 6850 of 6950 denk dat de nieuwere serie je systeem niet echt waard is.

Alleen dat? Geen andere dingen nodig?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zou in niet zoveel geld meer in je pc stoppen is al vrij gedateerd misschien toch verstandiger om voor een nieuw te sparen:(

Hahaha ja zoiets verwachte ik al, hartstikke bedankt voor de moeite !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan