Ik heb een probleem met het maken van een excelsheet. Ik weet er te weinig van om het voor elkaar te krijgen.
Graag zou ik als ik de gegevens (naw e.d.) in werkblad 'blad1' kopieer (deze komen vanuit een ander bestand), het dan zo willen dat deze gegevens automatisch volgens een format op een ander werkblad komt. Zodat je per regel een appart werkblad krijgt. Dus regel A2 t/m F2 van 'blad 1' wordt op werkblad 'blad 2' in het format gezet en regel A3 t/m F2 op werkblad 'blad 3' etc.
Kan dit? En zo ja, hoe?
Graag zou ik als ik de gegevens (naw e.d.) in werkblad 'blad1' kopieer (deze komen vanuit een ander bestand), het dan zo willen dat deze gegevens automatisch volgens een format op een ander werkblad komt. Zodat je per regel een appart werkblad krijgt. Dus regel A2 t/m F2 van 'blad 1' wordt op werkblad 'blad 2' in het format gezet en regel A3 t/m F2 op werkblad 'blad 3' etc.
Kan dit? En zo ja, hoe?