Hulp nodig bij videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soulaiman

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2011
Hallo,

Ik heb een game gekocht (Simcity 5), en heb hem na server problemen eindelijk een keertje kunnen opstarten, maar wat blijkt is dat de beeld niet echt lekker is, vergeleken met andere die ik dan op youtube bekijk, dan heeft dat waarschijnlijk met mijn videokaart te maken.

Nou heb ik ''Can you run it'' gebruikt en inderdaad, het blijkt dat het spel een betere (denk ik) videokaart nodig heeft.

Mijn videokaart is:

een NVIDEA Geforce 7025/nForce 630a

Ik heb hem ge-updated en is bijgewerkt tot de laatste versie.

Mijn vraag is nu, moet ik een nieuw videokaart kopen, of is er nog kans dat ik met dit videokaart het spel kan bespelen.

En als ik nou een videokaart nodig heb? Welke ? ( Gelieve een van mycom, makkelijk te bestellen )
Niet zo'n groot budget €50,- (Genoeg om simcity vrijuit te kunnen spelen?)

Systeeminfo:

AMD Athlon(tm) II X2 250 Processor
Snelheid: 3.0 GHz
RAM: 4GB
Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 3

Alvast bedankt! :thumb:

Heey bedankt, voor je antwoord, waar ben ik nu achter gekomen.

Dat ik dus al in bezit ben van een losse videokaart, ik heb namelijk mijn computer zelf ingebouwd, maar de videokaart nooit gebruikt, ik gebruikte de uitgang boven en dat is inderdaad die van de moederbord.
Nu keek ik beneden en heb ik inderdaad destijds een jaar geleden een goeie moederbord gekocht, er zit een hdmi uitgang in en de normale zo'n blauwe als ik die erin doe krijg ik niks er zit ook een grijze uitgang in.

Help wat moet ik nu !

probeer ten eerste dit te veranderen als de pc uitstaat, en verwijder de drivers van de videokaart.

Maar hoe haal je drivers weg, ik heb bij aparaatbeheer uitgeschakeld is dat ook goed.

want ik heb nu alles gedaan maar als ik hem erin doe, dan en pc aan doe dan gaat het knopje op groen en vervolgens op going to sleep

en ik moet zeggen hij past in de uitgang en hij zit gewoon vast maar die 2 schroeven die je normaal vast moet draaien zijn er niet wel soort van getekend ernaast.

pffff dit is toch niet iets moeilijkk dat niemand kan reageren ofzzoo! pff

menu start --> configuratiescherm --> programma's en onderdelen en dan klik op je op dat van nvidia en verwijder je het, alleen uitzetten kan niet. dan zou je je pc niet kunnen opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan