Hallo,
Ik heb een game gekocht (Simcity 5), en heb hem na server problemen eindelijk een keertje kunnen opstarten, maar wat blijkt is dat de beeld niet echt lekker is, vergeleken met andere die ik dan op youtube bekijk, dan heeft dat waarschijnlijk met mijn videokaart te maken.
Nou heb ik ''Can you run it'' gebruikt en inderdaad, het blijkt dat het spel een betere (denk ik) videokaart nodig heeft.
Mijn videokaart is:
een NVIDEA Geforce 7025/nForce 630a
Ik heb hem ge-updated en is bijgewerkt tot de laatste versie.
Mijn vraag is nu, moet ik een nieuw videokaart kopen, of is er nog kans dat ik met dit videokaart het spel kan bespelen.
En als ik nou een videokaart nodig heb? Welke ? ( Gelieve een van mycom, makkelijk te bestellen )
Niet zo'n groot budget €50,- (Genoeg om simcity vrijuit te kunnen spelen?)
Systeeminfo:
AMD Athlon(tm) II X2 250 Processor
Snelheid: 3.0 GHz
RAM: 4GB
Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 3
Alvast bedankt! :thumb:
Ik heb een game gekocht (Simcity 5), en heb hem na server problemen eindelijk een keertje kunnen opstarten, maar wat blijkt is dat de beeld niet echt lekker is, vergeleken met andere die ik dan op youtube bekijk, dan heeft dat waarschijnlijk met mijn videokaart te maken.
Nou heb ik ''Can you run it'' gebruikt en inderdaad, het blijkt dat het spel een betere (denk ik) videokaart nodig heeft.
Mijn videokaart is:
een NVIDEA Geforce 7025/nForce 630a
Ik heb hem ge-updated en is bijgewerkt tot de laatste versie.
Mijn vraag is nu, moet ik een nieuw videokaart kopen, of is er nog kans dat ik met dit videokaart het spel kan bespelen.
En als ik nou een videokaart nodig heb? Welke ? ( Gelieve een van mycom, makkelijk te bestellen )
Niet zo'n groot budget €50,- (Genoeg om simcity vrijuit te kunnen spelen?)
Systeeminfo:
AMD Athlon(tm) II X2 250 Processor
Snelheid: 3.0 GHz
RAM: 4GB
Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 3
Alvast bedankt! :thumb: