hulp nodig formulier

• Onderwerp starter Onderwerp starter boltc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

boltc

Banned
Lid geworden
6 jun 2005
ik heb 2 textvakjes, [bestedetijd] en [bestedetijdtotaal] (bijde hebben een korte tijd notatie)
ik heb een knopje "knop40"

nu wil ik het volgende.. bestedetijdtotaal is een uitgeschakeld velt (kun je niet aanpassen)

in het textvak bestedetijd moet een tijd ingevult worden, bijvoorbeeld 10 minuten (00:10) als je dan op "knop40" klikt moet hij die 10 min optellen bij de tijd die in [bestedetijdtotaal] staat..

ik dacht aan een vba code achter de knop..:
Code:
Private Sub Knop40_Click()

Me.bestedetijdtotaal = Me.bestedetijdtotaal + Me.bestedetijd

end sub

maar dat werkt niet, ik zou denken dat eht of aan de tijd notatie ligt of omdat [bestedetijdtotaal] is uitgeschakeld (niet vergrendeld)..

Kan iemand mij hiermee helpen?

groetjes bo

Hallo bo,

met een vage kreet als "werkt niet" kunnen we je niet echt helpen ;)
Voeg anders even je toepassing bij, in Access 2000 formaat.
Geef even aan om welk formulier het gaat.

Groet,

Tardis

kan helaas niet, zitte gevoelige gegevens bij, maar met het werkt niet bedoel ik dat je niet ziet dat er iets gebeurt... ik kan wel ffe een klein databaseje maken snel waar het zelfde principe is na gebouwt?

g bo

hier is de bijlage..

wat ik nog ben vergeten te zeggen is dat als de tijd bij bestedetijdtotaal is opgeteld hij bestedetijd leeg moet gooien, maar dat is het probleem niet..

Bijlagen

Heb even een opzetje gemaakt hoe je dit "volgens de regelen der kunst" aan zou moeten pakken.
Zie bijlage.

Groet,

Tardis

Bijlagen

mjah daar geef ik jou gelijk in dat dit het makkelijkste is, maar ik wouw het zo ongeveer als topdesk het doet na bouwen..
maar ik ga denkik jou basis maar gebruiken..

bedankt:)
g bo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan