hulp nodig game pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

waawt

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
hallo,
zoals jullie al zien heb ik hulp nodig met het samen stellen van mijn(game) pc
nou om te beginen heb ik al
22 inch beeldscherm met hd aansluiting dus die moet er ook in zitten
heb al boksen set (2.1)
muis muis mat en toetsen bord
midium cast atx met
mijn buget is max ongeveer 450 euro (maar dan zonder video kaart die mag ongeveer 100/200 euro zijn
verder is wel mijn vraag of er een quad core in kan maar ik weet niet of dat in het buget past nou alvast bedankt en ik hoor het wel:thumb:
groetjes walt

wat is nou het totaale budget?
600 euro inclusief videokaart?

kun je dit goed invullen het is nogal verwarrend zoals je het nu hebt opgeschreven

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? INCLUSIEF VIDEOKAART KOSTEN!
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

RandapparatuurHeb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

een gebalanceerd systeem gamed beter dan een pc met een zwakke cpu of weinig geheugen anders krijgen we bottlenecks

Laatst bewerkt:
inklusief: video kaart is het 600/650
doel:gamen
stilte:heel belangrijk maar gaat dit tenkosten van onderdelen dan enigsinds belangrijk
Assemblage: een vader van een vriend van mij gaat hem inelkaar zeten dus kost niks(en ja hij heeft er wel verstand van maar kan aleen geen sisteem samenstellen;)
opties: snap het niet srry
bestuuring systeem: windows 7(heb ik al)
anderen softwear: offise/norton(heb ik al)
randumaparatuur: ja ik heb al: beeltscherm muis toetsen bort en muismat speakers
en kast heb ik midium tower (atx)
spesiefieken wensen: hd aansluiting op mijn pc en het liefts een snele procesor zat te denken aan quad core maar weet niet of dat wel kan kwa prijs.
vraag: hoelang kan ik full grafic gamen 1 jaar minder meer met dit duget?
srry voor de verwarig:(
bedankt voor de snellen reatctie:thumb:

geeft niks met jou budget zul jij zeker de komende jaren op HD kunnen gamen
want het eenige wat jij nodig hebt is dus de hardware in de kast
en dat scheelt al dik 170 euro dus dat moet wel lukken

geef me even en ik zal wat klaar stomen

okey dit is wat ik heb
klik

je krijgt een nieuwe Core i5 2500 (quad core) cpu deze is erg goed geschikt voor het gamen het is een sandy bridge cpu Socket 1155
samen met een HD6850 1GB videokaart zal elk spel met gemak op max aan kunnen zul je zeker de komdende 3 jaar me kunnen gamen in HD
1TB HDD Samsung spinpoint F3 lekker snel
4GB DDR3
600watt voeding a-merk

dus hoop dat dit aan je eisen zal voldoen het kan sneller maar kost ook wat meer

o wacht even ben vergeten DVD brander/lezer toe te voegen

okey nu is hij goed!

Laatst bewerkt:
nou in iedergeval bedankt voor je hulp ik kan zoo een heel stuk verder en heb wel 1 vraag hoe stil is die nu enig sinds belangrijk of maakt hij herrie en kan je die link nog is stuuren kan hem niet openen er staat error:S

apart okey...
hier heb je em nog een keer :o
klik
en hij maakt weinig geluid eenige wat je zult horen is het geruis van de cpu en gpu koeler
als je persee een echte stille cpu koeler wilt kan ik dat veranderen

de videokaart koeler kun je zelf instellen via de ccc drivers die je erbij krijgt
weet wel hoe lager je em zet hoe warmer hij word

Laatst bewerkt:
oky oky hij doet het en ziet er goed uit:thumb:
ja je kan het doen maar is het heel nootzakelijk dan of kost dat meer en gaat dat tenkosten van de prestatie? oky ja zou kijken hoe dat werkt dan met die video kaart maar die moet ik niet te still zetten dus anders heb je dus een probleem begrijp ik:P

yup
als je kracht wilt komt daar standaard geluid bij de hardware moet koel blijven

de Scythe mugen 2 cpu koeler is erg stil wat dat betreft hij is erg groot dat wel
ik hoop dat hij in je kast past:P

hij kost ongeveer 39 euro
klik
hij past ook op Socket 1155

je moet dan de socket 1156 bracket gebruiken

Laatst bewerkt:
oky bedankt man
later:thumb:
ik zie wel welke in neem ik ga gewoon voor de minder stilleren dan:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug