Hulp nodig goedkope desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyvdBeek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2010
Ik ben opzoek naar een relatief goedkope desktop pc voor mijn zusje. Haar vorige PC is gisteren definitief overleden en daarom aan mij de taak om iets nieuws te zoeken. De eisen die ze aan haar pc stelt zijn eigenlijk vrij minimaal (ze gebruikt hem voor huiswerk en verder vooral voor internetten (hyves online spelletjes etc.)en eventueel af en toe spelletjes zoals de sims) Nu was ik zelf eens rond aan het kijken en kwam uit bij pc als de Acer eMachine ET1840 en de Acer aspire x3400, beide rond de €400,-. Maar omdat ik door alle verschillende namen en onderdelen er eerlijk gezegd niet meer uit kom is mijn vraag of deze pc's hiervoor geschikt zijn en of er misschien betere/goedkopere opties zijn?

Bij voorbaat bedankt voor reacties!

Ik zie Sims staan, die kan afhankelijk van de versie nogal wat van de PC vragen hou daar rekening mee als je een budget PC koopt. Voor de rest inderdaad geen Acer wat mij betreft.

Bedankt voor de reactie,
Ik snap dat de zwaarte van een spel als de Sims idd afhangt van de versie maar ging me dr eigenlijk om dat ze wat oudere spelletjes op kan spelen.
Maar als ik naar jullie verwijzingen kijk kom je dus idd uit op systemen zo rond de 400,- maar wel van de twee voorgestelde systemen (azerty en informatique bijde 399,-) is dan beter? overigens heb ik nog een tft scherm staat dus dat is geen probleem
En als ik zo vrij mag zijn om te vragen, waarom eigenlijk geen acer?

Laatst bewerkt:
Acer heeft een slechte service en een slechte bouwkwaliteit. Welke versie van The Sims gaat het om? Ik denk zelf dat een onboard al volstaat.

De sims was eigenlijk meer als voorbeeld bedoelt maar gaat er om dat er gewoon wel wat minder zware spelletejs op gespeeld kunnen worden

Misschien is het een idee om iets te laten samenstellen omdta dat meestal goedkoper is, dus even een paar vraagjes:

Wil je de assemblage door de fabriek laten doen?
Heb je al een windows?

Als je nog geen windows hebt en assemblage moet door de fabriek worden gedaan, dan word het toch lastig om binnen budget te blijven ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan