Hulp nodig! met gta4

• Onderwerp starter Onderwerp starter Quik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Quik

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
hallo,

Ik heb een probleem ik heb een ONGEBRUIKTE code van gta4
maar ben mijn cd kwijt geraakt:o
en heb een crack geinstaleerd maar nu kan ik egter geen multiplayer meer doen?

KOmt dit door de crack of wat?

help mij:o

cracks mogen nu eenmaal niet en ja, komt dus door de crack.
daar zijn ze wel op voorbereid.

En weet iemand hoe ik dat kan oplossen ?, cd branden lukt ook niet of downloaden cd1 (iso) op cd en die erin?, zonder crack?

nee, niks werkt. gta IV is erg goed beveiligd. als je een gebrande cd gebruikt zal ie hem meteen herkennen door de securom beveiliging.
je kan 'm wel met crack spelen, maar alleen singleplayer.
voor mulitplayer zul je toch echt de originele cd nodig hebben.
groeten ruud

Kan je me die crack misschien doorsturen? En eventueel een screenshot van de map waarin de file zit want hier werkt geen enkele van de cracks die ik heb geprobeerd( wel een gedownloade versie van het spel)

Dat is niet toegestaan hier, je zal zelf op zoek moeten.

Sorry, k ben nieuw... Mag ik wel vragen wat ik fout doe??

Je probleem is een niet werkende Crack toch??

Dan houdt het al gauw op bij: Zoek een andere crack en probeer die of koop het spel.

Eidt: Je bent nieuw, ok, maar het staat duidelijk in de regels die je te zien kreeg toen je lid werd.

Kan je me die crack misschien doorsturen? En eventueel een screenshot van de map waarin de file zit want hier werkt geen enkele van de cracks die ik heb geprobeerd( wel een gedownloade versie van het spel)
Het verzoeken dan wel vragen om een crack of een link daarnaaar, is op Helpmij niet toegestaan. Zie daarvoor de Helpmij.nl voorwaarden.
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

Dat is wat Lita112 bedoeld.

PS Welkom op Helpmij.:)

sorry ik mag je helaas niet helpen

als je toch een goeie crack vind of het spel koopt, moet je wel zorgen dat je de nieuwste drivers heb voor je videokaart.

bij mij flikkerde het beeld heel erg, maar nu met die nieuwe driver is dat wat minder.

gr. ruud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan